intro klinkt als Scope DJ 
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
WHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2011
- last seen Nov 2014
ging wel lekker op Reverze
haha ja das wel waar jaBlazed wrote:we hebben het hier wel over scantraxx heIntervention wrote:nee kvind deze ook niet heel erg..ook wel beetje laat reverze is allang geweest
-
D
sorry hoor Frontliner maar dit is gewoon slecht 
11 april op djshop... 2 weken eerder op hs.com zou betekenen dat ie al uit zou zijn, dus ik denk 11 april @ hardstyle.com ook.
Vind de intro heel goed
lekkere screeches en kicks. De climax is niks
klinkt heel saai en eentonig.
De Black anthem komt zeker pas tijdens Defqon uit?TheBassAddict wrote:Komt wel pas laat het is al bijna black!
EDIT: WEB release: 08/04/2011, valt nog mee!
Helemaal mee eens! Alhoewel ik de melodie nog best mooi vindD-Teq wrote:Vind de intro heel goedlekkere screeches en kicks. De climax is niks
klinkt heel saai en eentonig.
Deze blijkt dus al sinds 28 maart uit te zijn 
Op welke site?PNXRMX wrote:Deze blijkt dus al sinds 28 maart uit te zijn
Edit: Ja op hs.com direct aangeschaft:D
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Out @ Hardstyle.com! 
Hij isser al lang hoor:)Lajsen wrote:Out @ Hardstyle.com!
Doe mij dat ding van Brennan Heart van vorig jaar maar, die had een sfeertje wat bij Reverze past.
Das waar:) dees is precies rap in elkaar gestokeJolle wrote:Doe mij dat ding van Brennan Heart van vorig jaar maar, die had een sfeertje wat bij Reverze past.
Mja leuk voor de collectie!
intro is leuk maar voor de rest vind ik het erg standaard jammer had wat meer verwacht van deze anthem 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Frontliner + Anthems hebben nog niet echt sterk uitgepakt.
Vond die van In Qontrol ook niet memorabel.
Vond die van In Qontrol ook niet memorabel.
1e is echt niet te pruimen..
2e klinkt lekker
2e klinkt lekker
Second mix is veel lekkerder dan de orginele! Gewoon lekker plaatje voor tussendoor eens te draaien 
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Waar zijn de frontliner kicks? Ik weet dat ze een beetje standaard worden, maar het zou deze track tenminste een beetje energie geven.