van welk trance nummer is die melody komt me heel bekent voor
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers ft. Wildstylez - Stardust (Avix DJ Remix)
- View the latest post: Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust (DIGI002)
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez 2017 Edit)
- View the latest post: Wildstylez & Headhunterz & Noisecontrollers @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Wildstylez & Noisecontrollers @ X-Qlusive Noisecontrollers
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Mij doet het een beetje aan Ferry Corsten denken... ik dacht Twice in a blue moon, maar die is toch wel anders
nee dat is um nietBrainweavers wrote:Mij doet het een beetje aan Ferry Corsten denken... ik dacht Twice in a blue moon, maar die is toch wel anders
-
A
Euhm, huh? Snap beetje de ballen van je post....frankhardenberg wrote:moet dat dan?Taxi wrote:Als het aan jou ligt zal Hardstyle nooit qua stijl verbreden geloof ik.
aljeblieft niet want ik ben nog nooit naar DefQon gweest en als dit soort nummers op tmf komen kan ik t helemaal wel vergeten, vorig jaar kon ik ook al geen kaartje krijgen laat staan als ze zo trance achtig doen dan krijg je zelfde verhaal mischien wel als met Electronic Stereophonic toen.
en zoals Dakpan zegt
als hij trance wil luistert hij wel trance en niet 'halve gare' Hardtrancestyle
dikke track, 1 van de betere die ik op qlimax gehoord heb
-
DHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2009
- last seen Jul 2014
Deed mij denken aan : Tiesto - Elements of Life.NoiseHunterZ wrote:van welk trance nummer is die melody komt me heel bekent voor
Probeer dan kaartjes te krijgen voor een Trancefeest ipv Defqon.frankhardenberg wrote:moet dat dan?Taxi wrote:Als het aan jou ligt zal Hardstyle nooit qua stijl verbreden geloof ik.
aljeblieft niet want ik ben nog nooit naar DefQon gweest en als dit soort nummers op tmf komen kan ik t helemaal wel vergeten, vorig jaar kon ik ook al geen kaartje krijgen laat staan als ze zo trance achtig doen dan krijg je zelfde verhaal mischien wel als met Electronic Stereophonic toen.
en zoals Dakpan zegt
Ohja, want er moeten ook vooral geen tracks zijn die ergens tussenin liggen. Dat was ik even vergeten.frankhardenberg wrote:moet dat dan?Taxi wrote:Als het aan jou ligt zal Hardstyle nooit qua stijl verbreden geloof ik.
en zoals Dakpan zegt
Heerlijke track!
inderdaad, dit is gewoon een gruwelijk nummer.
gewoon weer een typische geweldige wildstylez en noisecontrollers plaat.
Helden!
Helden!
Vind het persoonlijk wel tof, een track die (behoorlijk) naar trance neigt. Het enige wat ik vaak heb met dit soort vernieuwende tracks is dat er daarna nog 20 tracks komen van andere producers die op hetzelfde ideetje willen meeliften en je daardoor een overvloed krijgt waardoor het idee niks meer aan is.
Had gehoopt dat wildstylez hm nog ff in zn set zou draaien, maar goed, de rest is geschiedenis.. q-dance -10000.000000000000Gooz wrote:Met de qountdownnog steeds kippenvel!
Ik moet zeggen ik vond em op et begin wel aardig, maar ook iets te trance-achtig
maar na Qountdown krijg ik elke keer weer kippenvel, was echt geweldig om em op zo'n moment live te horen
maar na Qountdown krijg ik elke keer weer kippenvel, was echt geweldig om em op zo'n moment live te horen
-
DHardtraxxer
- 139 posts member since 2010
- last seen Jan 2011
Ja, dit heeft wel wat
. Ben melodietjes iets te beu om het echt bruut te vinden, maar dit is tenminste wel uniek.
deze kan ook wel dicht denk ik, aangezien hij al 2 maanden in het releases topic staat