.
Last edited by frankhardenberg on 25 May 2009 23:30, edited 1 time in total.
Nauw als je het troep vind kan je toch je mening zeggen waarom je dit vind? Aan die opmerking hebben we trouwens niks weet je datgekkehenkie wrote:Echt om the huilen dit!Wat een troep!
je moet die HC juist luisteren die is het beste, de HS is idd wat minder maar ook wel relaxt hoor!Kikvorsman wrote:ik vind het ook maar matig...
kerel. hij is mijn neef, en alles is toch echt zelf gemaakt...Taxi wrote:Wat is er gbeurd met het Eigen Producties topic er ineens zelf een topic word geopend?
De Hs versie (En JA daar ga ik over oordelen want HS is de muziek die ik luister)
Ik vind het ook allemaal wat slapjes, die synth is echt slecht, totaal geen power erin. Van die kick geloof ik nooit dat het geen sample is, en dat geld ook voor de screeches (die een beetje producer toch el zelf maakt)
Melodie is wel leuk opzich, maar het heeft allemaal veel meer power nodig.
Nauw als je het troep vind kan je toch je mening zeggen waarom je dit vind? Aan die opmerking hebben we trouwens niks weet je dat
Ik vind het ook allemaal wat slapjes, die synth is echt slecht, totaal geen power erin. Van die kick geloof ik nooit dat het geen sample is, en dat geld ook voor de screeches (die een beetje producer toch el zelf maakt)
wat probeer je toch allemaal te verdedigen, je wil gewoon horen dat we het 2 vet coele nummers vinden. Maar helaas zijn het dat niet...frankhardenberg wrote: kerel. hij is mijn neef, en alles is toch echt zelf gemaakt...![]()
kan jij trouwens wel zo wijs gaan praten maar dan moet het ook nog ergens op slaan aub