De Donkey Rollers komen met een nieuwe website.
ff in de gaten houden dus!
*klik* Donkey Rollers*klik*
ff in de gaten houden dus!
*klik* Donkey Rollers*klik*
Ja maar was nog geen topicje van...dus ik denk...laat ik dat is doen =)Khadber wrote:Al tijdje bekend..
Zal binnenkort wel zo zijn, hijs al een tijdje zo...Khadber wrote:Kun je denk ik beter doen als de site ook echt af is..
Altijd wat te zeuren hèKhadber wrote:Kun je denk ik beter doen als de site ook echt af is..
Sunboom wrote:Vette shit! Werd tijd, die oude was wel erg lelijk...
Ik deel wel zijn mening het kan nog wel 4 maanden duren.Sunboom wrote:Vette shit! Werd tijd, die oude was wel erg lelijk...
Altijd wat te zeuren hèKhadber wrote:Kun je denk ik beter doen als de site ook echt af is..?
Zie het zo, er is iemand die het tenminste op een fatsoenlijke en onderbouwde manier doet.Sunboom wrote:Altijd wat te zeuren hèKhadber wrote:Kun je denk ik beter doen als de site ook echt af is..?
Haha ja ik ook.TheNabster wrote:bijna elke dj krijgt de laatste tijd een nieuwe site.
denk ook dat het nog wel ffe gaat duren.
wacht ook al een aantal maanden op die van de noisecontrollers
en die worden allemaal door dezelfde gast gemaakt, gaat hoop tijd inzitten.TheNabster wrote:bijna elke dj krijgt de laatste tijd een nieuwe site.
vind die van de noisecontrollers en donkey rollers inderdaad erg veel op elkaar lijken jah._dp_ wrote:en die worden allemaal door dezelfde gast gemaakt, gaat hoop tijd inzitten.TheNabster wrote:bijna elke dj krijgt de laatste tijd een nieuwe site.
Verders zijn het allemaal hele mooie site's die die gast maakt, maar ik vraag me af of straks al die site's niet teveel op elkaar gaan lijken?
Je hebt ze al gezien? :')TheNabster wrote: vind die van de noisecontrollers en donkey rollers inderdaad erg veel op elkaar lijken jah.
Die van Dozer en de Donkey Rollers lijken ook op elkaar manTheNabster wrote:nee klopt maar omdat ze allemaal door dezelfde persoon gemaakt worden en de coming soon pagina ook al op elkaar lijkt kan het dus zijn dat de echte site ook op elkaar gaan lijken
ik zeg niet dat dit uiteindelijk ook zo zal zijn
Waarom zou er geen topic mogen zijn over een nieuwe site vóórdat hij af is?Khadber wrote:Kun je denk ik beter doen als de site ook echt af is..