D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Tel wrote:Ik heb hetzelfde Daan! Vampires Dream knalde vele male harder dan ik me kon herrinnere xd

Conclusie: Theracords gaat te hard voor Youtube :bomb:
dat gaan scantraxx, tillt, KO beats etc. etc. ook wel :P
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Ik duide meer op dat je bij Theracords het verschil gewoon echt merkt! Enigste scantraxx nummer waar ik het laag miste was de 2de mid van Under Attack ;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Tel wrote:Ik duide meer op dat je bij Theracords het verschil gewoon echt merkt! Enigste scantraxx nummer waar ik het laag miste was de 2de mid van Under Attack ;)
ik doel op het feit of jij youtube kwaliteit hebt en de tracks thuis hoort, of goede kwaliteit @ Qlimax ofzo... das nogal een verschil.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vind de tracks op Youtube van Theracords altijd zo schraal klinken maar als ik ze dan download en in Virtual DJ zet klinken ze een stuk voller en krachtiger. Misschien omdat ik ze dan ook wat meer snelheid mee kan geven, sommige tracks zijn al gelijk een stuk fijner als je ze 3 extra BPM mee kan geven :)
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Skedoedelefloeps wrote:
Tel wrote:Ik duide meer op dat je bij Theracords het verschil gewoon echt merkt! Enigste scantraxx nummer waar ik het laag miste was de 2de mid van Under Attack ;)
ik doel op het feit of jij youtube kwaliteit hebt en de tracks thuis hoort, of goede kwaliteit @ Qlimax ofzo... das nogal een verschil.
Volgends mij bedoelen we bij wat anders! :P
Maar dat maakt niet uit. Ik begrijp ook wat jij bedoelt waar ik overigs wel mee eens bent ;)
N
Dikke platen hoor! Even op spotify gecheckt en ze knallen lekker door! Keep it up :)
R
Hardtraxxer
122 posts member since 2010
last seen Oct 2017
Heerlijk.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Hehe, ja t stomme is dat we natuurlijk wel van Youtube gebruik moeten maken want t is wel een fijn promotie middel, maar idd, de quality van de tracks klinkt als je de volledige release binnenhaalt velen malen beter :thumbsup:

Daarom is t eigenlijk ook beter de previews op www.theracords.com te checken, das ook hogere quality :)
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Edwinn wrote:Tja wat bedoel je precies met leeg.. Hoe moet je dat uit leggen? Hij mist zegt maar wat power, het kan allemaal nog wat dikker en nog wat dingen erbij..
En mischien is dit ook een goede leeg = niet vol. Dus er kan zegmaar nog wat bij, qua geluiden dan. ;)
Ok ik gooi me in het diepe,

Ik ben het namelijk niet met je eens.... over het algemeen klinken de tracks van theracords allemaal laag(een heleboel in elk geval). Dit maakt ze niet minder vet, maar ik vind dan wel de beste tot nu toe.

Wat bedoel ik met leeg? Kicks die hol en leeg klinken... hier is niet echt een langere basstail toegevoegd, er is zeker spraken van een dikke punch en toch klinken de kicks dikker en harder. Blijkbaar kan het dus toch!

Gratz Dizzorder.... keep up the good work
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Moet zeggen met Vampires Dream heb ik niet zoveel, maar Illusions (Original Mix). Wat een track! Van in - tot outro boeit hij me. Heel die plaat klopt gewoon! Dikke eerste Release jongens! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Illusions is zo ontzettend dik dat ik er ff een afsluit-tooltje van heb gemaakt. Nu nog een fatsoenlijk setje in elkaar draaien zodat ik m kan laten horen :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Kan me niet echt bekoren dit... :/
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
PNXRMX wrote:Illusions is zo ontzettend dik dat ik er ff een afsluit-tooltje van heb gemaakt. Nu nog een fatsoenlijk setje in elkaar draaien zodat ik m kan laten horen :thumbsup:
:thumbsup: ... laat maar horen dan :)
Artiest
45 posts member since 2010
last seen Jul 2011
Ben ook erg benieuwd! :clap:
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Voor het betere stampwerk :clap:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
TheDizZorder wrote:
PNXRMX wrote:Illusions is zo ontzettend dik dat ik er ff een afsluit-tooltje van heb gemaakt. Nu nog een fatsoenlijk setje in elkaar draaien zodat ik m kan laten horen :thumbsup:
:thumbsup: ... laat maar horen dan :)
Oeps, post niet gezien :P Zal eerst nog een paar keer proberen om een setje in elkaar te zetten ermee, mixen wil nog niet goed lukken aangezien ik veel te weinig oefening krijg. Anders stuur ik m wel een keer op ;)