S
Hallo allemaal

Jullie kunnen het misschien nog herinneren maar ik heb jullie afgelopen zomer gevraagd om tracks te nomineren voor de (Onofficieele) Hardtraxx Hardstyle Top 25. Hieruit zijn 406 genomineerden uit voortgekomen. Ik heb een stem formulier gemaakt waar het de bedoeling is om te stemmen op de nummers waarvan jij vind dat die NIET thuishoren in deze Top 25.

https://spreadsheets3.google.com/viewfo ... c6MQ#gid=0

De nummers waar het meeste op gestemd zullen worden vallen af en er begint dan een nieuwe stemronde. Stemmen kan tot 12 november. Heb je vragen, opmerkingen of nummers die hier toch echt bij deze lijst van genomineerden horen? Post ze dan. Veel stemplezier ;).
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ingevuld. Aparte lijst weliswaar, vooral veel classics die er WEL in horen :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Grapje dit? Ik moet dus 381 vinkjes aankruizen, zodat ik er 25 over heb? :huh:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Chukkels wrote:Grapje dit? Ik moet dus 381 vinkjes aankruizen, zodat ik er 25 over heb? :huh:
ja dat dacht ik ook xd heel onhandig concept, maar je mag er meer voor 25, t gaat erom welke tracks je gewoon niet erin wilt hebben
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
kan aan mij liggen maar vind ik 't echt een schandalig beroerd lijstje

en met al die dubbele titels lijkt het net alsof een hardstyle noob z'n itunes/winamp lijstje heeft neergedumpt
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
nou ik heb wel een stuk of 350 die ik er dus absluut niet in wil zien, was me toch een pokkewerk om allemaal aan te vinken! >.<
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Jezus ik mis er nog wel veel die er niet tussenzitten, maargoed..
S
Edwinn wrote:Jezus ik mis er nog wel veel die er niet tussenzitten, maargoed..
Tsjah, dan had je je lijstje moeten opsturen. Als je snel bent zet ik er nog nummers bij.

En nee, je hoeft er geen 25 over te houden, gewoon tracks die je er niet tussen wilt zien ;).
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Je kan beter andersom doen. :huh:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Maximize wrote:Je kan beter andersom doen. :huh:
Lol heb alles aangeklikt wat ik er wel in wil hebben :S
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Trainfreak wrote:
Maximize wrote:Je kan beter andersom doen. :huh:
Lol heb alles aangeklikt wat ik er wel in wil hebben :S
gezien je avatar des te beter :$
hehe nee geintje :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Aangezien ik 99% zeker ben dat Music Made Addict weggestemd wordt zeg ik maar dat ik vind dat als er een track uit 2009 in de top 25 moet komen, dat MMA dat wel verdient. Mischien wel 1 van de populairste Hardstyle tracks ooit. En de meeste liefhebbers van Melodieuze Hardstyle vonden dit in het begin een heel goede track, maar hij werd op een gegeven moment gewoon doodgedraait.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
JolleNL wrote:Aangezien ik 99% zeker ben dat Music Made Addict weggestemd wordt zeg ik maar dat ik vind dat als er een track uit 2009 in de top 25 moet komen, dat MMA dat wel verdient. Mischien wel 1 van de populairste Hardstyle tracks ooit. En de meeste liefhebbers van Melodieuze Hardstyle vonden dit in het begin een heel goede track, maar hij werd op een gegeven moment gewoon doodgedraait.
Ik heb hem er ook tussen gelaten. Op Qlimax 2008 hoorde ik dat nummer voor het eerst live, en dat moment dwaalt nog steeds rond in mn geheugen ^^ .
U
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Jul 2021
Als eerste vind ik het raar om het zo te doen maar goed, in the poll komt de letter R ook nog is twee keer voor. Ik heb em wel ingevuld, vind het trouwens heel raar dat shiverz er niet in staat, mijn favoriete plaat van de de laatste jaren.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
heb em ook ingevuld, ben benieuwd wat er uit komt :D
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
*Zucht*. Wat een werk.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Heb gewoon niet gelezen en 25 nummers aangeklikt die ik WEL waardig vond whahahaha :lol:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Piaaa wrote:Heb gewoon niet gelezen en 25 nummers aangeklikt die ik WEL waardig vond whahahaha :lol:
Same :thumbdown:
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
DarkBeatz wrote:
Piaaa wrote:Heb gewoon niet gelezen en 25 nummers aangeklikt die ik WEL waardig vond whahahaha :lol:
Same :thumbdown:
Me 2 :lol: