Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! :yay:
Happy Hardcore-legendes Mental Theo en Charly Lownoise komen met een nieuw album. Dat is wat ze net bekend hebben gemaakt tijdens de NOS Headlines in de Coen en Sander Show op 3FM. Het begon bij de heren te kriebelen, omdat er 'teveel R&B op de radio is'. Het muziekduo werd vooral bekend door megahit Wonderfull Days, waar ze vorig jaar nog een remix van uitbrachten.

Theo Nabuurs en Ramon Roelofs, de echte namen van de twee heren, maakten nog niet veel informatie bekend op 3FM, behalve het nieuws dat ze met een nieuw album komen. Wanneer het album uitkomt is nog niet bekend, maar daarover later ongetwijfeld meer.
Bron: fok.nl
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Niceeeeee :yay:
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Aan de ene kant denk ik van ja gaaf weer terug naar de Happy Hardcore tijd, maar aan de andere kant denk ik, wordt het wel een succes zoals Speedcity was..?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Headhunter(4)Ever wrote:Aan de ene kant denk ik van ja gaaf weer terug naar de Happy Hardcore tijd, maar aan de andere kant denk ik, wordt het wel een succes zoals Speedcity was..?
Als het net zo mooi word als Speedcity ben ik derbij!

Alleen hopen dat het niet van die vage Eurodance word die MT eerst gemaakt heeft..
Hardtraxxer
last seen Jul 2010
Khadber wrote:
Headhunter(4)Ever wrote:Aan de ene kant denk ik van ja gaaf weer terug naar de Happy Hardcore tijd, maar aan de andere kant denk ik, wordt het wel een succes zoals Speedcity was..?
Als het net zo mooi word als Speedcity ben ik derbij!

Alleen hopen dat het niet van die vage Eurodance word die MT eerst gemaakt heeft..
Dat zou idd mooi zijn, Lekker los gaan op hun ''oude'' deuntjes.

Ik vond Charly ook altijd beter dan Theo ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nah, ik bedoel meer van vorig jaar: daar had MT zo'n internationale remix van Boten Anna, dat was wel een dikke deuk in zijn imago vond ik..
Nu is hij natuurlijk in de nacht bezig met Hardstyle en Hardcore in dat programma op Slam FM (als dat er nog is), dus ik merk het wel.

Charly produceert nog steeds met Deepack zover ik weet, dus dat loopt allemaal prima.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ben wel benieuwd wat voor stijl hier op dit album allemaal komt te staan dan
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Dit kan alle kanten opgaan: vorig jaar heeft MT nog een heel slecht jump album gemaakt... Tegenwoordig hoor je hem wel eens in eurodance tracks, en vroeger deed hij happy hardstyle. Daarentegen is Charly bezig met hardstyle, dus het kan echt alles worden. Ik wacht het af.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Ben benieuwd wat het wordt :woot: ! Ben zelf stiekem groot fan van al die happy-hardcore nummertjes :whistle: Zolang het maar geen eurodance wordt...
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2009
last seen Sep 2010
spaaaannnend!!
het is gewoon altijd feest als je hun muziek hoort, als ze een passend vervolg kunnen brengen van speedcity dan word 't weer back in the days!! :thumbsup:
Hardtraxxer
876 posts member since 2008
last seen Nov 2013
Het begon bij de heren te kriebelen, omdat er 'teveel R&B op de radio is'.

Helemaal mee eens!!!
Ben die kut r&b helemaal zat :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Sjaak1 wrote:

Helemaal mee eens!!!
laat de mooiboyz nog maar ff naar de r'n'b luisteren ;) Het is geen verbetering als hardstyle opeens massaal in de spotlights kom te staan. Het moet nog een beetje underground (zo underground is het al lang niet meer...) blijven.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Happy Hardcore Shit !! <3
Hardtraxxer
389 posts member since 2009
last seen Dec 2009
_dp_ wrote:
Sjaak1 wrote:

Helemaal mee eens!!!
laat de mooiboyz nog maar ff naar de r'n'b luisteren ;) Het is geen verbetering als hardstyle opeens massaal in de spotlights kom te staan. Het moet nog een beetje underground (zo underground is het al lang niet meer...) blijven.
+1
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ben benieuwd!! :D
Hardtraxxer
344 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Ik weet niet of dat wel iets gaat worden, ze hebben hun ding gedaan, altijd lastig om weer iets goed neer te zetten.
D
Hardtraxxer
193 posts member since 2009
last seen Jul 2013
ben benieuwd !! laat maar komen!
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Deze gasten zijn verjaard/bejaard.. :thumbup: Vond ze ook niet goed draaien op Mindcontroller :sick:
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Charly kan ik wel waarderen, maar Theo? Dat is echt een arrogante kwal.. :x
Draait af en toe in Time Out, beter laten ze hem daar nooit meer draaien!
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Theo komt toch ook vaak op terschelling?
Of komt bijna iedereen hier uit het zuiden xd
Hardtraxxer
last seen Jul 2010
Dorus ML wrote:Theo komt toch ook vaak op terschelling?
Of komt bijna iedereen hier uit het zuiden xd
Volgens mij wel 50% jah :woot:
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik ken deze gasten eigelijk niet, ik heb wel 1 nummertje van hen, Wonderfull Days geloof ik. Afwachten dan maar op het resultaat :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Yannicksuper wrote:Ik ken deze gasten eigelijk niet, ik heb wel 1 nummertje van hen, Wonderfull Days geloof ik. Afwachten dan maar op het resultaat :)
belgen :') Af en toe leven ze nog in de 19de eeuw
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
_dp_ wrote:
Yannicksuper wrote:Ik ken deze gasten eigelijk niet, ik heb wel 1 nummertje van hen, Wonderfull Days geloof ik. Afwachten dan maar op het resultaat :)
belgen :') Af en toe leven ze nog in de 19de eeuw
:lol: