Van mij mag hij euwig doorgaan met zijn producties het verveelt totaal niet..Scumbag wrote:Ik vind die remix juist onwijs lekker en die andere twee tracks niet heel erg boeiend! Crypsis moet echt ff wat nieuws gaan verzinnen, dit begint te vervelen. Thera remix vind ik dus echt super vet!
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
D
hahahahaGuide4U wrote:mijn opa is van de week 80 jaar geworden, heeft hij dan ook meer verstand van hardstyle dan mij?Piaaa wrote:JIJ basseert alles werkelijk op leeftijd he ?Mark One wrote:\
Nou jongens moet niet gekker worden![]()
! 15 jaar. Ben er helemaal klaar mee ook trouwens.
Had al lang moeten nokken
Zegt echt genoeg
het ligt er gewoon aan hoelang je hardstyle/hardcore luisterd en hoe veel je je er in verdiept.
kijk alle mensen die hier die release posten en vaak naar feesten gaan enso die krijgen natuurlijk veel meer te weten dan mensen die alleen maar hs/hc luisteren
2 toppers!
Live Strike gehoord en die knalt hem echt
Dust in your eyes, niet echt mijn ding!
Live Strike gehoord en die knalt hem echt
Dust in your eyes, niet echt mijn ding!
Het gaat om het feit dat hij op iemands naam klikt, naar de leeftijd kijkt en vanuit daar gaat werken.Guide4U wrote:mijn opa is van de week 80 jaar geworden, heeft hij dan ook meer verstand van hardstyle dan mij?Piaaa wrote:JIJ basseert alles werkelijk op leeftijd he ?Mark One wrote:\
Nou jongens moet niet gekker worden![]()
! 15 jaar. Ben er helemaal klaar mee ook trouwens.
Had al lang moeten nokken
Zegt echt genoeg
weet ik, het is ook maar een geintje
maar is toch te gek voor woorden dat je aan de hand van leeftijd laat zien hoeveel respect je voor iemand toont.
tuurlijk heeft een ouder iemand meer levenservaring.
maar verstand van muziek gaat over kennis en niet over leeftijd
maar is toch te gek voor woorden dat je aan de hand van leeftijd laat zien hoeveel respect je voor iemand toont.
-
M
+1Guide4U wrote:weet ik, het is ook maar een geintje![]()
Ik vind die intro's van deze release zo grappig. Niet slecht, maar ze hebben zo een grappige vibe.. haha 
Probeer en wil niemand belediging laat dat voor op staan. Ok, laat ik het anders zeggen.Cyrildales wrote:+1Guide4U wrote:weet ik, het is ook maar een geintje![]()
Ik luister sinds ik 14 ben naar Hardcore en ga rond deze periode ook naar feesten. Sinds die leeftijd ben ik me ook er in gaan verdiepen, info over artiesten proberen op te zoeken ( was/had toen geen internet
OK? Alles weer cool!
Ciao
vindt ik ook wel lekkerVik wrote:+1.Dakpan wrote:Thera Remix & Strike.Vond The Demand met z'n oude intro veeel vetter.
Ik kan de remix van Thera zeker wel waarderen!
-
RHardtraxxer
- 186 posts member since 2008
- last seen Apr 2017
The Demand