Phaser
, Driver, 
gehoord @ The Qontinent, correct me if i'm wrong,
klonk heel goed !
en thuis ook trouwens
Laatste tijd steeds meer tracks die niet standaard intro-break-climax-outro zijn. Hou wel van dat soort dingendawasiknie wrote:Driver heeft geen intro en outro eigenlijk. Doet me qua opbouw en inhoud eigenlijk veel denken aan Time van Frontliner
Idd, eindelijk komt er creativiteit in de opbouw!Maximize wrote:Laatste tijd steeds meer tracks die niet standaard intro-break-climax-outro zijn. Hou wel van dat soort dingendawasiknie wrote:Driver heeft geen intro en outro eigenlijk. Doet me qua opbouw en inhoud eigenlijk veel denken aan Time van Frontliner
+1. Lekkere release van Freqz!Tel wrote:Idd, eindelijk komt er creativiteit in de opbouw!Maximize wrote:Laatste tijd steeds meer tracks die niet standaard intro-break-climax-outro zijn. Hou wel van dat soort dingendawasiknie wrote:Driver heeft geen intro en outro eigenlijk. Doet me qua opbouw en inhoud eigenlijk veel denken aan Time van Frontliner
Wat vind je er minder aan eigenlijkTel wrote:Net Phaser aangeschaft, Driver daarin tegen vind ik echt minder, veel minder.
Ik vind juist andersom. Driver is echt geweldigdawasiknie wrote:Wat vind je er minder aan eigenlijkTel wrote:Net Phaser aangeschaft, Driver daarin tegen vind ik echt minder, veel minder.?
Morgen krijgen jullie verslag van me. Gaan nu slapenMaximize wrote:Ik vind juist andersom. Driver is echt geweldigdawasiknie wrote:Wat vind je er minder aan eigenlijkTel wrote:Net Phaser aangeschaft, Driver daarin tegen vind ik echt minder, veel minder.?
Inderdaad.Hidden Source wrote:Nu weer on-topic please