ja 400 is wel leuk maar ik vind die jog wheels zo klein en werkt zo'n 400 een beetje hetzelfde als een 1000 want als ik dan een keer in een club moet draaien etc... dan moet ik wel snappen hoe een 1000 werkt?Kryptica wrote:400 setje is primaMoet je zelf maar zien wat je liefst wilt hebben qua functies op de cdj's en djm
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ik zou eerst maar eens goed gaan oefenen anders mag je zoiezo nooit in een club draaien 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik draai ook al best wel lang en wil toch gaan overstappen naar pro gearRobertV wrote:Ik zou eerst maar eens goed gaan oefenen anders mag je zoiezo nooit in een club draaien
@ sidespinnars
ik zat er aan te denken om mijn setje te verkopen, doe er nooit meer wat mee helaas...
Cdj 400 --- Reloop IQ2+USB --- Cdj 400
en dan nog 2x Jb-systems AM50 monitoren
ik zat er aan te denken om mijn setje te verkopen, doe er nooit meer wat mee helaas...
Ik zat ook al aan zo'n setje te denken.. Hoeveel had jij in je gedachten?ProfaNe wrote:@ sidespinnars
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Binnen 7 weken verwacht bij Bax Shop.
-
C
Inmiddels nog 5 week te gaan!Kryptica wrote:Binnen 7 weken verwacht bij Bax Shop.
Zoek alleen nog een fijn mixertje met XLR out die niet al te duur is.
Moet een tussen stop zijn voor een eventuele grotere mixer.
-
C
Nee daar heb ik de Blackfire editie al van gehad.lorennzkee wrote:Reloop RMX40?
Wil nu graag wat anders zoals het nu lijkt wordt het een DJM-707 of Xone:22.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik heb een Xone:22Convert wrote:Nee daar heb ik de Blackfire editie al van gehad.lorennzkee wrote:Reloop RMX40?
Wil nu graag wat anders zoals het nu lijkt wordt het een DJM-707 of Xone:22.
-
C
Ik had hem ook nog even getest in BSE Shop Groningen en vind het inderdaad een prima mixertje. Die filter zijn lekker degelijk en die faders voelen ook goed aan. Maar ga toch liever voor een DJM-707 omdat ie groter is dan de CDJ's en zilver dat past ook weer bij de CDJ's.Kryptica wrote:Ik heb een Xone:22Convert wrote:Nee daar heb ik de Blackfire editie al van gehad.lorennzkee wrote:Reloop RMX40?
Wil nu graag wat anders zoals het nu lijkt wordt het een DJM-707 of Xone:22.Prima ding, filter is ook echt een degelijke high/low pass filter. Alleen als je de filter wil opzetten met de knop onder volume fader kraakt die soms, en dat is niet zo leuk als je een mix aan het opnemen bent
Maar voor de rest prima 2 kanaals mixer
Heb btw de CDJ-850's besteld.