Dat is wel een interessant idee.PNXRMX wrote:Denk dat het wel veruit z'n slechtste werk ooit is. Snap ff niet waar hij mee bezig wasdawasiknie wrote:Oh ja Expressionzz. Wat een KUT-nummer was dat...
EDIT: OT: Ik wil een instrumental mix van Who I Am.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
iddbRt_ wrote:Jullie sporen allebei niet!ElSalvaje wrote:Jij spoort nie.KSwoosh wrote:Toxxxic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een egte Frontliner productie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Who I Am![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
traag kutnr
Who I Am![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toxxxic is kut en who i am ook
Wat bedoelen ze met insrumental mix ??Teknizion wrote:Dat is wel een interessant idee.PNXRMX wrote:Denk dat het wel veruit z'n slechtste werk ooit is. Snap ff niet waar hij mee bezig wasdawasiknie wrote:Oh ja Expressionzz. Wat een KUT-nummer was dat...
EDIT: OT: Ik wil een instrumental mix van Who I Am.
-
DHardtraxxer
- 52 posts member since 2010
- last seen May 2012
ik vindt er ook maar weinig aan.Lyst wrote:Ben ik dan de enige die dit niks aan vind? Kicks verpesten beide nummers
Mee eens. Zijn beiden goede platen, maar Toxxic spant duidelijk de kroonWZY wrote:Toxxxic is gewoon een echte knaller![]()
Who i Am is wel lekker om mee te brulle op een feest maar om thuis te horen niet echt geweldig![]()
![]()
![]()
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Nee je bent niet de enige, ik heb t al eerder gezegt in dit topic!D-Generator wrote:ik vindt er ook maar weinig aan.Lyst wrote:Ben ik dan de enige die dit niks aan vind? Kicks verpesten beide nummerseerlijk gezegt
-
SHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
Die eerste kick uit Toxxxic is echt geweldig!! lekkere reversed bass.
Jammer dat hij niet op die kick verder gaat maar hem flink verkracht, jammer.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Luister naar Who I Am die is 1000x beterSound Division wrote:Die eerste kick uit Toxxxic is echt geweldig!! lekkere reversed bass.
Ik vind Toxxxic niet zo heel vet, maar Who I am, die kick
En verder het hele nummer is gewoon vet, en de vocals zijn niet gay, die zijn ook best vet... zijn zat vocals die pas echt gay zijn
Die gene die het zingt is gay...Klementino wrote:...,en de vocals zijn niet gay

-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Vind de vocals wel vet eigenlijk. is een keer wat anders 
Ik vind d'r niks aanRoBinVdHaRdStYleR wrote:Vind de vocals wel vet eigenlijk. is een keer wat anders
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Ieder zijn smaak 
Ben ook niet zon fan van de vocals. Veel te stoer/poser-achtig (vooral door mc douchebag's stem), en het accent helpt ook echt niet. Zou liever ruffian horen mcen op tracks, of anders mc dl (of wie creation ook deed), die zijn er best redelijk in. Voor villain zou ik me schamen als ik t aan mn ouders liet horen :p
ben ik het wel met je eens jaPNXRMX wrote:Ben ook niet zon fan van de vocals. Veel te stoer/poser-achtig (vooral door mc douchebag's stem), en het accent helpt ook echt niet. Zou liever ruffian horen mcen op tracks, of anders mc dl (of wie creation ook deed), die zijn er best redelijk in. Voor villain zou ik me schamen als ik t aan mn ouders liet horen :p
vond by the undersound Ruffian beter klinken dan de meeste nummers van villain zoals who i am, sound of the thunder
veel te stoer/poser- achtig zoals PXNRMX al zei
DV8 is een goeie mc alleen z'n stem verveelt me aardig snel
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
DV8 
vind deze release minder van frontliner eigenlijk
Das nieuw dan, een homo met een vriendinTel wrote:Die gene die het zingt is gay...Klementino wrote:...,en de vocals zijn niet gay
Zijn er zat die hun vriendin gebruiken als dekmantel...Klementino wrote:Das nieuw dan, een homo met een vriendinTel wrote:Die gene die het zingt is gay...Klementino wrote:...,en de vocals zijn niet gay