Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ongelooflijk lekker allebij topwerk van frontliner :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 20:20 
 

KSwoosh schreef:
Toxxxic :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
een egte Frontliner productie :clap: :clap: :clap: :clap: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

Who I Am :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
traag kutnr :/


Stel de arme gozer eens is voor die aan de andere kant van de wereld vanuit een grot met een 56kbps verbinding de hardstyle scene in de gaten wil houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

vanaf 14 seconden :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 20:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
KSwoosh schreef:
Toxxxic :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
een egte Frontliner productie :clap: :clap: :clap: :clap: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

Who I Am :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
traag kutnr :/


Stel de arme gozer eens is voor die aan de andere kant van de wereld vanuit een grot met een 56kbps verbinding de hardstyle scene in de gaten wil houden.



????
Ik snap je zin niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
KSwoosh schreef:
Toxxxic :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
een egte Frontliner productie :clap: :clap: :clap: :clap: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

Who I Am :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
traag kutnr :/


Stel de arme gozer eens is voor die aan de andere kant van de wereld vanuit een grot met een 56kbps verbinding de hardstyle scene in de gaten wil houden.


Leuke grap, maar de plaatjes worden echt niet steeds opnieuw gedownload. Of je worship nou 1x of 100x neerzet, hij wordt maar 1x gedownload :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toxxxic! :yay: :yay: :thumbsup:

Who i am is minder vind ik en al te vaak gehoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:

Who i am is minder vind ik en al te vaak gehoord ;)


Dat doe je toch echt zelf....
Als je gewoon wacht tot daadwerkelijk de release er is, heb je er veel meer aan VIND IK
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van toxic word ik zo vrolijk he

sta te springen in mn kamer als ik um draai :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
van toxic word ik zo vrolijk he

sta te springen in mn kamer als ik um draai :clap:


En zo hoort et :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind deze release denk ik samen met Musyk / Selfdeprication toch de minste uit z'n loopbaan.
Dat zegt een hoop, want slecht issie niet...

Wat een muziek maakt die kerel, wachten we gewoon weer op de volgende knallers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Vind deze release denk ik samen met Musyk / Selfdeprication toch de minste uit z'n loopbaan.
Dat zegt een hoop, want slecht issie niet...

Wat een muziek maakt die kerel, wachten we gewoon weer op de volgende knallers ;)


ik begrijp wat je bedoeld, self deprication vond ik ook niet in frontliners straatje passen. Ik ben het wel met je eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toxxxix! :loving:
Ik hoor hem nog door me huis en dreunen... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Toxxxix! :loving:
Ik hoor hem nog door me huis en dreunen... :D


+1

de buren ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 21:21 
 
Hardtraxxer

San Miquel schreef:
Vind deze release denk ik samen met Musyk / Selfdeprication toch de minste uit z'n loopbaan.
Dat zegt een hoop, want slecht issie niet...

Wat een muziek maakt die kerel, wachten we gewoon weer op de volgende knallers ;)



ik vond Musyk net 1 van de beter, de vocals waren top imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 21:50 
 

PNXRMX schreef:
Leuke grap, maar de plaatjes worden echt niet steeds opnieuw gedownload. Of je worship nou 1x of 100x neerzet, hij wordt maar 1x gedownload :P

sommige mensen snappen het maar niet he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
San Miquel schreef:
Vind deze release denk ik samen met Musyk / Selfdeprication toch de minste uit z'n loopbaan.
Dat zegt een hoop, want slecht issie niet...

Wat een muziek maakt die kerel, wachten we gewoon weer op de volgende knallers ;)


ik begrijp wat je bedoeld, self deprication vond ik ook niet in frontliners straatje passen. Ik ben het wel met je eens ;)

Self Deprication is juist wel gaaf.
Eigenlijk heeft Frontliner alleen maar goed werk afgeleverd. Alleen sommige samenwerkingen zoals die met Wildstylez, Deepack of Ruthless vind ik minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 01:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toxxxic :thumbsup:
Who I Am, nooit leuk gevonden en ga ik ook niet leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Timmer schreef:
San Miquel schreef:
Vind deze release denk ik samen met Musyk / Selfdeprication toch de minste uit z'n loopbaan.
Dat zegt een hoop, want slecht issie niet...

Wat een muziek maakt die kerel, wachten we gewoon weer op de volgende knallers ;)


ik begrijp wat je bedoeld, self deprication vond ik ook niet in frontliners straatje passen. Ik ben het wel met je eens ;)

Self Deprication is juist wel gaaf.
Eigenlijk heeft Frontliner alleen maar goed werk afgeleverd. Alleen sommige samenwerkingen zoals die met Wildstylez, Deepack of Ruthless vind ik minder.

Vond One Bananaz nog best wel een lekkere plaat! Mooie release dit overigens! Who i am is wat minder, maar dat maakt Toxxxic meer dan goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toxxxic heeft echt een verslavend deuntje. Luister hem echt veel nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 16:38 
 
Hardtraxxer

Frontliner = :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Vind deze release denk ik samen met Musyk / Selfdeprication toch de minste uit z'n loopbaan.
Dat zegt een hoop, want slecht issie niet...

Wat een muziek maakt die kerel, wachten we gewoon weer op de volgende knallers ;)


Vond Self Deprication toch juist 1 van de betere. Sunblast / Expressionz is imo de minst goede Frontliner release. Heel misschien One Bananaz / Two Worldz (hoewel One Bananaz best cool was :P). Sowieso geen slechte release gehad die man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 17:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ja Expressionzz. Wat een KUT-nummer was dat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oh ja Expressionzz. Wat een KUT-nummer was dat...


Denk dat het wel veruit z'n slechtste werk ooit is. Snap ff niet waar hij mee bezig was :P

EDIT: OT: Ik wil een instrumental mix van Who I Am.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
San Miquel schreef:
Vind deze release denk ik samen met Musyk / Selfdeprication toch de minste uit z'n loopbaan.
Dat zegt een hoop, want slecht issie niet...

Wat een muziek maakt die kerel, wachten we gewoon weer op de volgende knallers ;)


Vond Self Deprication toch juist 1 van de betere. Sunblast / Expressionz is imo de minst goede Frontliner release. Heel misschien One Bananaz / Two Worldz (hoewel One Bananaz best cool was :P). Sowieso geen slechte release gehad die man :D


Vond Save.Exit.Plantet toch de minste dan denk ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

ElSalvaje schreef:
KSwoosh schreef:
Toxxxic :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
een egte Frontliner productie :clap: :clap: :clap: :clap: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

Who I Am :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
traag kutnr :/


Jij spoort nie.
Who I Am :bomb: (L) :love: :drool: :thumbsup: :worship: :loving: :yay: :clap:

Jullie sporen allebei niet! :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle