T
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2009
last seen Nov 2014
ik maak al een tijdje elke maand een nieuwe mix voor in de auto maar ik dacht ik laat julie ook maar eens meegenieten

en er zitten ook een paar nummers in die nog niet zijn uitgebracht op vinyl die heb ik allemaal van cd's zoals o.a. hardbass vol.9 en de defqon 2008 cd dus technisch gezien wel uitgebracht :innocent:

Comentaar is welkom

tracklist

1. Activator - set you free
2. Bass Modulators vs. B-front - quarantine
3. Frontliner - Warphole
4. Hyperdrive - The punishment :love:
5. Zatox vs. Activator - can't stop
6. Scope DJ - Lockdown
7. Crypsis - Tuatara
8. Wildstylez - music or noise
9. Davide sonar - dedication
10. Crypsis - get hit (mix fout
11. Activator vs. Zatox - freedom
12. Crypsis - get hit
13. Alpha2 - Interlude
14. The Pitcher - Serenity
15. Noise controllers - Attack again
16. D-block & S-te-fan - Stronger
17. Headhunterz - The Sacrifice

ik weet het Crypsis met get hit staat er 2 keer in maar dat komt omdat Freedom ff een tussendoortje is :D

hier is de link : http://www.megaupload.com/?d=YK2NIC71" target="_blank" rel="nofollow

Gr. The Reloader
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik neem hem, sorry to say.. Niet mee. Ik heb liever geen promo's in de lijst. En toen ik Set You Free zag wist ik al genoeg. Sorry!
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Van welke CD heb jij Attack Again dan? >.<
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Makxz wrote:Van welke CD heb jij Attack Again dan? >.<
Ik denk van Hardbass 2009 (CD2)
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Yannicksuper wrote:
:oh: nooit gezien :D
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Makxz wrote:
Yannicksuper wrote:
:oh: nooit gezien :D
haha op de hardbass cd staat de Sanctus EP over de 4 cd's verdeeld.

maar nu weer ontopic maar weer ? :thumbsup:
T
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2014
Khadber wrote:Ik neem hem, sorry to say.. Niet mee. Ik heb liever geen promo's in de lijst. En toen ik Set You Free zag wist ik al genoeg. Sorry!
dan zal ik volgende keer wel aleen vinyls gebruiken voor de sets die ik op hardtraxx zet :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
The Reloader wrote:
Khadber wrote:Ik neem hem, sorry to say.. Niet mee. Ik heb liever geen promo's in de lijst. En toen ik Set You Free zag wist ik al genoeg. Sorry!
dan zal ik volgende keer wel aleen vinyls gebruiken voor de sets die ik op hardtraxx zet :D
Nouja laat ik het zo zeggen.. Het word wel over het algemeen gewaardeerd als je nummers draait die uitgekomen zijn of die je hebt gekregen van die artiest. Anders ben je een beetje een naaier naar mijn mening, maar goed :). No harsh feelings hoor! Maar gewoon de tip..

In algemeen staat een sticky over waar je heel makkelijk voor een kleine prijs WEB-releases kan kopen. Dat is wel zo netjes en de kwaliteit is standaard goed!
T
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2014
Khadber wrote:
The Reloader wrote:
Nouja laat ik het zo zeggen.. Het word wel over het algemeen gewaardeerd als je nummers draait die uitgekomen zijn of die je hebt gekregen van die artiest. Anders ben je een beetje een naaier naar mijn mening, maar goed :). No harsh feelings hoor! Maar gewoon de tip..

In algemeen staat een sticky over waar je heel makkelijk voor een kleine prijs WEB-releases kan kopen. Dat is wel zo netjes en de kwaliteit is standaard goed!
ja ik snap wat je bedoeld maar ik denk dat ik een van de weinigen ben die nog plaaten koopt aleen het nadeel is dat me plaatenspeelers weg zijn :(
en ja de producers van die nummers verdienen er geld mee dus ik zal ook nooit een nummer in me set zetten die niet op vinyl of cd in dit geval is uitgebracht en al helemaal niet van die geripte rotzooi daar heb je 10x niks aan xd
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ja maar @ khadber kijk, als je toch al die nummers hebt op die cd maakt niet uit als je in mix gebruikt jah, want die nummers heb je zowieso al en misschien als iemand anders dat dan hoort in een mix wil die juist hem op vinyl quality kopen :P ik zeg mn eigen mening maar het zou idd wel fijner zijn als je alleen vinyls gebruikt want dan is de quality tenminste zeker weten goed :thumbsup:
maar deze tracklist is echt! :love:
T
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2014
frankhardenberg wrote:ja maar @ khadber kijk, als je toch al die nummers hebt op die cd maakt niet uit als je in mix gebruikt jah, want die nummers heb je zowieso al en misschien als iemand anders dat dan hoort in een mix wil die juist hem op vinyl quality kopen :P ik zeg mn eigen mening maar het zou idd wel fijner zijn als je alleen vinyls gebruikt want dan is de quality tenminste zeker weten goed :thumbsup:
maar deze tracklist is echt! :love:

dank u en volgende keer gebruik ik aleen vinyls ;)