Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 21:44 
 
Hardtraxx Newbie

ik maak al een tijdje elke maand een nieuwe mix voor in de auto maar ik dacht ik laat julie ook maar eens meegenieten

en er zitten ook een paar nummers in die nog niet zijn uitgebracht op vinyl die heb ik allemaal van cd's zoals o.a. hardbass vol.9 en de defqon 2008 cd dus technisch gezien wel uitgebracht :innocent:

Comentaar is welkom

tracklist

1. Activator - set you free
2. Bass Modulators vs. B-front - quarantine
3. Frontliner - Warphole
4. Hyperdrive - The punishment :love:
5. Zatox vs. Activator - can't stop
6. Scope DJ - Lockdown
7. Crypsis - Tuatara
8. Wildstylez - music or noise
9. Davide sonar - dedication
10. Crypsis - get hit (mix fout
11. Activator vs. Zatox - freedom
12. Crypsis - get hit
13. Alpha2 - Interlude
14. The Pitcher - Serenity
15. Noise controllers - Attack again
16. D-block & S-te-fan - Stronger
17. Headhunterz - The Sacrifice

ik weet het Crypsis met get hit staat er 2 keer in maar dat komt omdat Freedom ff een tussendoortje is :D


hier is de link : http://www.megaupload.com/?d=YK2NIC71

Gr. The Reloader
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem hem, sorry to say.. Niet mee. Ik heb liever geen promo's in de lijst. En toen ik Set You Free zag wist ik al genoeg. Sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van welke CD heb jij Attack Again dan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 15:49 
 
Donateur

Makxz schreef:
Van welke CD heb jij Attack Again dan? >.<

Ik denk van Hardbass 2009 (CD2)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Makxz schreef:
Van welke CD heb jij Attack Again dan? >.<

Ik denk van Hardbass 2009 (CD2)


:oh: nooit gezien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Makxz schreef:
Yannicksuper schreef:
Makxz schreef:
Van welke CD heb jij Attack Again dan? >.<

Ik denk van Hardbass 2009 (CD2)


:oh: nooit gezien :D


haha op de hardbass cd staat de Sanctus EP over de 4 cd's verdeeld.

maar nu weer ontopic maar weer ? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Ik neem hem, sorry to say.. Niet mee. Ik heb liever geen promo's in de lijst. En toen ik Set You Free zag wist ik al genoeg. Sorry!


dan zal ik volgende keer wel aleen vinyls gebruiken voor de sets die ik op hardtraxx zet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Reloader schreef:
Khadber schreef:
Ik neem hem, sorry to say.. Niet mee. Ik heb liever geen promo's in de lijst. En toen ik Set You Free zag wist ik al genoeg. Sorry!


dan zal ik volgende keer wel aleen vinyls gebruiken voor de sets die ik op hardtraxx zet :D

Nouja laat ik het zo zeggen.. Het word wel over het algemeen gewaardeerd als je nummers draait die uitgekomen zijn of die je hebt gekregen van die artiest. Anders ben je een beetje een naaier naar mijn mening, maar goed :). No harsh feelings hoor! Maar gewoon de tip..

In algemeen staat een sticky over waar je heel makkelijk voor een kleine prijs WEB-releases kan kopen. Dat is wel zo netjes en de kwaliteit is standaard goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 17:48 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
The Reloader schreef:
Khadber schreef:
Ik neem hem, sorry to say.. Niet mee. Ik heb liever geen promo's in de lijst. En toen ik Set You Free zag wist ik al genoeg. Sorry!


dan zal ik volgende keer wel aleen vinyls gebruiken voor de sets die ik op hardtraxx zet :D

Nouja laat ik het zo zeggen.. Het word wel over het algemeen gewaardeerd als je nummers draait die uitgekomen zijn of die je hebt gekregen van die artiest. Anders ben je een beetje een naaier naar mijn mening, maar goed :). No harsh feelings hoor! Maar gewoon de tip..

In algemeen staat een sticky over waar je heel makkelijk voor een kleine prijs WEB-releases kan kopen. Dat is wel zo netjes en de kwaliteit is standaard goed!


ja ik snap wat je bedoeld maar ik denk dat ik een van de weinigen ben die nog plaaten koopt aleen het nadeel is dat me plaatenspeelers weg zijn :(
en ja de producers van die nummers verdienen er geld mee dus ik zal ook nooit een nummer in me set zetten die niet op vinyl of cd in dit geval is uitgebracht en al helemaal niet van die geripte rotzooi daar heb je 10x niks aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2009 22:31 
 
Donateur

ja maar @ khadber kijk, als je toch al die nummers hebt op die cd maakt niet uit als je in mix gebruikt jah, want die nummers heb je zowieso al en misschien als iemand anders dat dan hoort in een mix wil die juist hem op vinyl quality kopen :P ik zeg mn eigen mening maar het zou idd wel fijner zijn als je alleen vinyls gebruikt want dan is de quality tenminste zeker weten goed :thumbsup:
maar deze tracklist is echt! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2009 16:09 
 
Hardtraxx Newbie

frankhardenberg schreef:
ja maar @ khadber kijk, als je toch al die nummers hebt op die cd maakt niet uit als je in mix gebruikt jah, want die nummers heb je zowieso al en misschien als iemand anders dat dan hoort in een mix wil die juist hem op vinyl quality kopen :P ik zeg mn eigen mening maar het zou idd wel fijner zijn als je alleen vinyls gebruikt want dan is de quality tenminste zeker weten goed :thumbsup:
maar deze tracklist is echt! :love:



dank u en volgende keer gebruik ik aleen vinyls ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle