Ja ik heb echt behoefte aan weer een goed oudjaars feestje.
Denk dat dit een indoor iets is om de editie van 2026 op te vangen. Vanavond word er een andere anthem maker bekend gemaakt dus verwacht dat D-Sturb nog even een moment krijg voor dit jaar
Ergens hoop ik dat ze een 2de anthem maker aankondigen die maakt ook een anthem en die voegen ze dan samen net zoals een aantal jaar geleden.
Nu er een vuurwerkverbod is zou ik er ook wel meer voor open staan. Het vuurwerk en samen proosten was voor mij de reden dan ik maar 1x qountdown (of iets soort gelijks) heb gedaan.wrote:01 Oct 2026 09:21 Ja ik heb echt behoefte aan weer een goed oudjaars feestje.
Oke wat een afknapper. Heel die aankondiging was een nummer van ran-d.
wrote:01 Oct 2026 21:08 Oke wat een afknapper. Heel die aankondiging was een nummer van ran-d.
J
Tracks Moderator
1262 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Wist je dat... het Project 1 album nóg langer gaat duren?
Wildstylez geeft in de podcast Hardstyle Gekkenhuis aan dat ze eerst nog meer willen produceren, en dan pas gaan bepalen wat er op het album komt. Maar nog steeds niks concreets, want 'het moet allemaal kloppen'.
Wildstylez geeft in de podcast Hardstyle Gekkenhuis aan dat ze eerst nog meer willen produceren, en dan pas gaan bepalen wat er op het album komt. Maar nog steeds niks concreets, want 'het moet allemaal kloppen'.
M
Hardtraxx Veteran
14217 posts member since 2013
ja dat album komt er toch niet, dat weten we inmiddels wel
hoop iig dat ze rise and fall uitbrengen