Die hebben daar toch helemaal geen zin in. Die komen gewoon voor 60 minuutjes hun dj gage incasseren en weg zijn ze (uitzonderingen daargelaten) 
Who's going
-
Fusionmania
going
-
Lennard95
interested
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026, The Hangover - Emmen)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome, Arnhem)
Moderators
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 21 days ago
Denk dat er toch genoeg uitzonderingen zijn die het wel leuk vinden om wat dieper te graven.
Hier teken ik voor.HardDB wrote: 06 Aug 2026 12:06Dat vraag ik mij ook af. Ik ga omdat het zowat om de hoek is, dus wel aanwezig waarschijnlijk.JeftaElachouri wrote: Ik weet niet hoelang dit concept nog vol te houden is. Het zijn nu toch wel vaak dezelfde namen en vaak draaien die toch wel de bekende hitjes in plaats van echt eens diep te graven in de discografie.
Maar voor mij hoeft dat 'vs' of b2b in deze line-up ook helemaal niet....maar dat is persoonlijk.
Ik zou wel een keer een Italiaanse editie willen zien oid.
Technoboy
Tuneboy
Davide Sonar
Super Marco May
Trance Generators
Zatox
Tatanka
Activator etc.....
Ouderwets intros en outros luisteren de hele dagBorcheld11 wrote: Yesterday 15:35Hier teken ik voor.HardDB wrote: 06 Aug 2026 12:06Dat vraag ik mij ook af. Ik ga omdat het zowat om de hoek is, dus wel aanwezig waarschijnlijk.JeftaElachouri wrote: Ik weet niet hoelang dit concept nog vol te houden is. Het zijn nu toch wel vaak dezelfde namen en vaak draaien die toch wel de bekende hitjes in plaats van echt eens diep te graven in de discografie.
Maar voor mij hoeft dat 'vs' of b2b in deze line-up ook helemaal niet....maar dat is persoonlijk.
Ik zou wel een keer een Italiaanse editie willen zien oid.
Technoboy
Tuneboy
Davide Sonar
Super Marco May
Trance Generators
Zatox![]()
Tatanka
Activator etc.....