Heb hier helemaal niks mee, vind dergelijke kicks vooral live echt om te janken.
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
De kicks van deze klonken juist ziekelijk in de Ziggo vind k 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik snap dat echt niet he. Ik vind deze kicks echt teeering vetUberhout wrote:Heb hier helemaal niks mee, vind dergelijke kicks vooral live echt om te janken.
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Heel vet dit! Kom maar door met die releases!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Het mag wel vol en zuiver zijn, maar ik kan hier echt niet op los gaan. Klank van de kick doet me denken aan het zoemende geluid wat je krijgt als je een speakerset op vol volume hebt staan zonder muziek. Vrij irritant geluid dus.Pedaalemre wrote:Ik snap dat echt niet he. Ik vind deze kicks echt teeering vetUberhout wrote:Heb hier helemaal niks mee, vind dergelijke kicks vooral live echt om te janken.Mooi vol/zuiver.
Leuk dat ze experimenteren, maar in dit geval slaan ze voor mij de plank compleet mis.
Weet niet of je ze live gehoord hebt en dus echt weet hoe ze klinken, maar kan me voorstellen dat dit je indruk is na het horen van die nieuwste sample. Ik vind ze zelf totaal niet klinken zoals jij ze omschrijft.Uberhout wrote: Het mag wel vol en zuiver zijn, maar ik kan hier echt niet op los gaan. Klank van de kick doet me denken aan het zoemende geluid wat je krijgt als je een speakerset op vol volume hebt staan zonder muziek. Vrij irritant geluid dus.
Leuk dat ze experimenteren, maar in dit geval slaan ze voor mij de plank compleet mis.
Vind de track echt superdik! Heel veel drive en lekker verfrissend.
M’n video is verwijderd op YT, met het volgende bericht:
Videotitel: Project One - ID (Can You Move)
Auteursrechtelijk beschermde content: Move With The One
Geclaimd door: Be Yourself Catalogue BV (Rightster)
Titel lijkt dus ‘Move With The One’.
Nog steeds m’n favoriete nieuwe P1 plaat.
Videotitel: Project One - ID (Can You Move)
Auteursrechtelijk beschermde content: Move With The One
Geclaimd door: Be Yourself Catalogue BV (Rightster)
Titel lijkt dus ‘Move With The One’.
Nog steeds m’n favoriete nieuwe P1 plaat.
Nieuwe link?josepaldino wrote:https://clyp.it/hszcndtz
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Geluidskwaliteit is helaas niet al te best, maar enjoy:
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ohh ik dacht dat de clip op Insta van HHZ de midintro was, maar blijkt dat dat twee climaxen zijn die identiek zijn. Kans gemist wel, want de sounds en buildup zijn top.
Die kick in de climax lijkt wel iets harder te gaan om het zo te zeggen. Ik vind het vet.
Edit
Edit
Hier toch weer wat minder. Live plaatje dan.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
-
MHardtraxx Veteran
- 14176 posts member since 2013
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Titel moet zijn: Rave With The One Into Space
Wel lache om de originele vocals te horen
Stem van Heady, opgenomen in een hotelkamer in China haha
Stem van Heady, opgenomen in een hotelkamer in China haha
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 21 days ago
Dit heeft wel heel veel weg van Sub Zero Project. 
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
@7:43
Erg jammer wat Headhunterz met de kick heeft gedaan. Past totaal niet bij de plaat. Had stuk liever de originele kicks gehad...
Last edited by hotymoty on 02 May 2020 22:18, edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14176 posts member since 2013
Das toch Move Your Body? Move With The One komt daarnahotymoty wrote: @6:00
Erg jammer wat Headhunterz met de kick heeft gedaan. Past totaal niet bij de plaat. Had stuk liever de originele kicks gehad...
Hahah ja klopt, tis wat verwarrend qua titels met "Move"MYTZE wrote:Das toch Move Your Body? Move With The One komt daarnahotymoty wrote: @6:00
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Oeps! Ik heb het veranderd naar 7:43.
Over de kick: het kan ook zijn dat de streamkwaliteit de kracht van de kick een beetje teniet doet. In HQ zal die wss wel flink erop klappen.
Over de kick: het kan ook zijn dat de streamkwaliteit de kracht van de kick een beetje teniet doet. In HQ zal die wss wel flink erop klappen.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Ik heb inmiddels zo veel versies gehoord dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wat is nou de original mix en wanneer komt die?