Artiest: Rebelion & The Dark Horror
Track(s): Sleepless
Sample/video:
Track(s): Sleepless
Sample/video:
Last edited by Zaagkick on 08 Jun 2026 21:29, edited 3 times in total.
We? Spreek voor jezelf grJambekkieee wrote:Laten we hopen dat deze plaat voor altijd een ID blijft, wat een gedrocht van een plaat
Nu je t zegt jabillieb15 wrote:collab met TDH
dat hoor je geliek
Wat een kruidkoek herrie???Briiann wrote:wan kk herrie, logisch dat iedereen op die video ook stilstaat
Ik ging naar je comment history om je smaak terug te bashen maar je hebt goede smaak maatjeBriiann wrote:wan kk herrie, logisch dat iedereen op die video ook stilstaat
ik bedoelde kapitein koek herrie, my bad voor de verwarringKickzaag wrote:Wat een kruidkoek herrie???Briiann wrote:wan kk herrie, logisch dat iedereen op die video ook stilstaat
liefZaagkick wrote:Ik ging naar je comment history om je smaak terug te bashen maar je hebt goede smaak maatjeBriiann wrote:wan kk herrie, logisch dat iedereen op die video ook stilstaat
Ja, eens.. maar daar kan ik niet zoveel aan doen heZaagkick wrote: Mss kan dit topic beter naar hc @MYTZE
Ah vergeet steeds dat we geen mods meer hebbenMYTZE wrote:Ja, eens.. maar daar kan ik niet zoveel aan doen heZaagkick wrote: Mss kan dit topic beter naar hc @MYTZE