Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2026 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Rebelion & The Dark Horror

Track(s): Sleepless

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 09:46 
 
Hardtraxxer

Laten we hopen dat deze plaat voor altijd een ID blijft, wat een gedrocht van een plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Slowtempo kicks zoals dit begint bij mij wel wat te groeien dus zo heel erg vind ik hem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Laten we hopen dat deze plaat voor altijd een ID blijft, wat een gedrocht van een plaat


We? Spreek voor jezelf gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

collab met TDH
dat hoor je geliek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
collab met TDH
dat hoor je geliek


Nu je t zegt ja :lol: dit klinkt eig gwn als een TDH solo

Mss kan dit topic beter naar hc @MYTZE
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 11:54 
 
Hardtraxxer

wan kk herrie, logisch dat iedereen op die video ook stilstaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Briiann schreef:
wan kk herrie, logisch dat iedereen op die video ook stilstaat

Wat een kruidkoek herrie???
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Briiann schreef:
wan kk herrie, logisch dat iedereen op die video ook stilstaat


Ik ging naar je comment history om je smaak terug te bashen maar je hebt goede smaak maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 13:49 
 
Hardtraxxer

Kickzaag schreef:
Briiann schreef:
wan kk herrie, logisch dat iedereen op die video ook stilstaat

Wat een kruidkoek herrie???


ik bedoelde kapitein koek herrie, my bad voor de verwarring

Zaagkick schreef:
Briiann schreef:
wan kk herrie, logisch dat iedereen op die video ook stilstaat


Ik ging naar je comment history om je smaak terug te bashen maar je hebt goede smaak maatje


lief :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Mss kan dit topic beter naar hc @MYTZE

Ja, eens.. maar daar kan ik niet zoveel aan doen he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Zaagkick schreef:
Mss kan dit topic beter naar hc @MYTZE

Ja, eens.. maar daar kan ik niet zoveel aan doen he :lol:


Ah vergeet steeds dat we geen mods meer hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2026 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks