Dan wil ik dat wel voor je doenMartin Waus wrote:En ik mijn balzakMillard Fillmore wrote:Als dat zo is scheer ik mijn hoofd kaaljeff wrote:Ik verwacht het album misschien wel vlak voor de kerstperiode, zou wel een mail cadeau zijn hoor![]()
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Als dit zo is geef ik ze 5 cent mee en ga ik gamen.jeff wrote:Ik verwacht het album misschien wel vlak voor de kerstperiode, zou wel een mail cadeau zijn hoor![]()
Jij geeft ze 5 cent. Ik geef ze mijn stropdas!THArdstyler wrote:Als dit zo is geef ik ze 5 cent mee en ga ik gamen.jeff wrote:Ik verwacht het album misschien wel vlak voor de kerstperiode, zou wel een mail cadeau zijn hoor![]()
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 21 days ago
HmmmmmhmmmmmHekzitter wrote:Jij geeft ze 5 cent. Ik geef ze mijn stropdas!THArdstyler wrote:Als dit zo is geef ik ze 5 cent mee en ga ik gamen.jeff wrote:Ik verwacht het album misschien wel vlak voor de kerstperiode, zou wel een mail cadeau zijn hoor![]()
Ik wil 1 TomTom cruise controlHekzitter wrote:Jij geeft ze 5 cent. Ik geef ze mijn stropdas!THArdstyler wrote:Als dit zo is geef ik ze 5 cent mee en ga ik gamen.jeff wrote:Ik verwacht het album misschien wel vlak voor de kerstperiode, zou wel een mail cadeau zijn hoor![]()
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik hoor het ze beide zeggen hoor : "yes the album would be released this year for sure"
Wat een gelul zeg. Ze communiceren ook helemaal niks.
Wat een gelul zeg. Ze communiceren ook helemaal niks.
Het kan nog!
Misschien doen ze het wel op 31 december
Misschien doen ze het wel op 31 december
Gewoon niets verwachten, dan raak je ook niet teleurgesteld.
Mijn levensmotto.Nuracore wrote:Gewoon niets verwachten, dan raak je ook niet teleurgesteld.
In 2020 zeker!Meph0 wrote:Mijn levensmotto.Nuracore wrote:Gewoon niets verwachten, dan raak je ook niet teleurgesteld.
-
JHardtraxx Addict
- 1199 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Dit is toch gewoon van die leak toen?
Klopt, niets nieuws onder zon.jaron123 wrote:Dit is toch gewoon van die leak toen?
Van het optreden in Vancouver, (incl nieuwe maskers!)
Nieuwe intro
Climax lijkt origineel
Nieuwe intro
Climax lijkt origineel