Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vitality wrote:![]()
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Pfoe wat een plaat

Hmm zit nu al een tijd op deze te wachten! Ook niet echt meer gedraaid in andere setjes! Zal dus nog wel een tijdje duren gok ik helaas 
Inderdaad weer tijdje stil rondom Project One, hopelijk binnekort wat info over al die plaatjes.
Nummer heet trouwens geen Hungry for trurh maar Soul Searching, kreeg een claim op een YT video die ik had gepost en dat bevatte het nummer, Project One - Soul Searching.
Maar goed nog steeds niet vernomen!
Maar goed nog steeds niet vernomen!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Al de nieuwe P1 platen komen op een minialbum dus zal nog wel ff duren.
Welke P1 track is dit dan? Qua titel al meer over bekend?
Helaas nietRevolting Against wrote:Welke P1 track is dit dan? Qua titel al meer over bekend?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Headhunterz zegt op Instagram dat hij deze plaat aan het remixen is. Of deze plaat afgeleid van een andere plaat? Ik kan het origineel niet zo makkelijk identificeren.
Deze bedoel je?hotymoty wrote:Headhunterz zegt op Instagram dat hij deze plaat aan het remixen is. Of deze plaat afgeleid van een andere plaat? Ik kan het origineel niet zo makkelijk identificeren.
View on Streamable
Hoor Soul Searching er niet in haha, hoor eerder Leap of Faith erin
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik dacht Soul Searching, maar kan het ook fout hebben. Blijft een lastige kwestie welPaultheone wrote:Deze bedoel je?hotymoty wrote:Headhunterz zegt op Instagram dat hij deze plaat aan het remixen is. Of deze plaat afgeleid van een andere plaat? Ik kan het origineel niet zo makkelijk identificeren.
View on Streamable
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Kaasstaaf wrote:Nog steeds een lekkere melodie!
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 hour ago
Is toch redelijk duidelijk Wildstylez - Children of Drums vgmPaultheone wrote:Deze bedoel je?hotymoty wrote:Headhunterz zegt op Instagram dat hij deze plaat aan het remixen is. Of deze plaat afgeleid van een andere plaat? Ik kan het origineel niet zo makkelijk identificeren.
View on Streamable
Oja nu hoor ik hem ookNijidik wrote:Is toch redelijk duidelijk Wildstylez - Children of Drums vgmPaultheone wrote:Deze bedoel je?hotymoty wrote:Headhunterz zegt op Instagram dat hij deze plaat aan het remixen is. Of deze plaat afgeleid van een andere plaat? Ik kan het origineel niet zo makkelijk identificeren.
View on Streamable
-
KHardtraxxer
- 128 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
De heren Rebergen en Metekohy,
Met vriendelijke groet,
Iedereen
Met vriendelijke groet,
Iedereen
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
kevints wrote:De heren Rebergen en Metekohy,
![]()
Met vriendelijke groet,
Iedereen
Wil je voor de gezondheid van iedereen hier wegblijven uit dit topic als je klachten hebt aub?hurricane wrote:*kuch* iets met corona *kuch*
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Ik verwacht het album misschien wel vlak voor de kerstperiode, zou wel een mail cadeau zijn hoor

-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Als dat zo is scheer ik mijn hoofd kaaljeff wrote:Ik verwacht het album misschien wel vlak voor de kerstperiode, zou wel een mail cadeau zijn hoor![]()