Vind de midintro wel echt lekker, de climax heel erg tegenvallen met ja ik kan het niet anders noemen als "holle" geluiden. Kick die een hoog tokgehalte heeft en de lead vind ik ook niet helemaal lekker ofzo.
voelt ook allemaal een beetje sloom. Dat hebbem de meeste recente Noisecontrollers tracks wel voor mij. Heel anders dan normaal is het niet. Maar het klinkt niet echt fijn.
Het valt ook op dat tracks zoals Harmony en Be Free echt zo gigantisch ver achterblijven bij zijn oude tracks. Hij moet dat toch zelf ook zien?
Stel je voor een Noisecontrollers track met 'gewoon' de ouwe vertrouwde So High kick maar dan wel geproduceerd in 2026. Ik teken er voor. Dit kan ik niet volgen, schiet alle kanten op
Het valt ook op dat tracks zoals Harmony en Be Free echt zo gigantisch ver achterblijven bij zijn oude tracks. Hij moet dat toch zelf ook zien?
Stel je voor een Noisecontrollers track met 'gewoon' de ouwe vertrouwde So High kick maar dan wel geproduceerd in 2026. Ik teken er voor. Dit kan ik niet volgen, schiet alle kanten op