Nice, thema vind ik heel vet. Gebasseerd op Assassin's Creed. Melodie vind ik wel fijn. Niks geen rare poespas. Gewoon clean. Releasebeleid van AoC is fantastisch. Hoop dat ze dit volhouden. Denk ook meer dat zij snappen dat de tracks dan op spotify komen, echte verkoop van de tracks zal wel niet echt meer het hoofddoel zijn.
Active topics in Hardstyle
Moderators
Iemand al gezegd dat releases snel gaan op AoC?
Ow, iemand anders heeft het al gezegd. Sorry. Ik zal mijn mening niet geven als iemand anders dezelfde mening ook al heeft gegeven. Excuses voor het ongemak.Kaasstaaf wrote:Iemand al gezegd dat releases snel gaan op AoC?
Bastiaan wrote:Dit release beleid hallo zeg![]()
![]()
![]()
Zo, snelle release hoor! Kan me nog goed herinneren dat het topic nog geen 3 maanden geleden werd geopend.
Hier wel mee eens inderdaadThe Ace of Bass wrote:Dit heb ik ook wel inderdaad. Leuke plaat als je hem voorbij hoort komen, maar zal hem zelf niet zo snel opzetten.TSFH wrote:Wordt er niet warm van, maar ook niet koud.
Ik kan dat gekloot met de kicks wel waarderenTiMOTHYb wrote:Eens.kegel77w wrote:Pakt mij dus totaal niet dit. Mist wat pit, de kickrolls in die 2de climax zijn echt foei lelijk, en tussen 2:50 en 3:40 vind ik er maar weinig gebeuren.
Sounddisign en met name de kicks zijn inderdaad wel om je vingers bij af te likken.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Vind dit voor waar ik hhz toe in staat zie maar matig. Toevallig laatst weer 't een en ander van Scantraxx Reloaded aangegooid en daar komt me toch een hoop voorbij waar je nog steeds u tegen zegt. Denk aan Forever Az One, The Lost Soul, A New Day etc. en nee, dat is niet alleen vanwege de nostalgie. Ik vind ook dat je bij iemand zoals hhz wel ietwat hogere verwachtingen mag leggen eerlijk gezegd. De enige platen waarbij hij die tot nu toe heeft waargemaakt imo zijn Path of the Hunter en No-One Can Stop Us Now. En ook daar sprong ik niet van mijn stoel tbh.
Ohja die kickrolls trouwens, doe maar niet.
Ohja die kickrolls trouwens, doe maar niet.
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Vind dit echt een heerlijke plaat! Wow!

De midintro vind ik een beetje saai, maar de rest is echt weer genieten! 
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Prachtige plaat