Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
158 posts member since 2024
last seen 10 days ago
Artiest: Charlie Sparks

Track(s): Power Up

Sample/video: View on YouTube

@30:32

Wat een heerlijke early hardstyle vibes, had zo een track van Trance Generators van 20 jaar geleden kunnen zijn :love:
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Ja dit vind ik dus eigenlijk een beetje te teloorgang van deze stijl. Big room techno, hard techno. Hoe ze het tegenwoordig ook noemen. Maddix is daar sowieso een soldaat van. Bekende melodietjes met een reverse bass.

Eigenlijk klinkt het mij allemaal als early hardstyle in de oren en dit soort gasten doen dan nu alsof ze het licht hebben uitgevonden.
Hardtraxxer
last seen 10 days ago
grappig dat jij een compleet andere blik hebt op die scene dan ik heb.
Ik vind het juist mooi/goed dat er weer wat reverse bass in tracks komt in plaats die vreselijke hardstyle van tegenwoordig. En voor een 90's kid als ik vind ik het echt tof dat er weer wat rave terug komt.

Ik weet niet of deze gasten (zoals Maddix enzo) er mee lopen te pronken dat ze het hebben uitgevonden of gewoon lekkere muziek willen maken, maar goed ik vind het wel vet.

P.S. Volgens mij heet het hard bounce tegenwoordig :innocent:
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Nou het gaat me niet om de hardstyle scene, daar juich ik het alleen maar toe dat er meer reverse bass komt. Het gaat mij meer om deze 'nieuwe' stijl die eigenlijk gewoon early hardstyle is. Maar DJ's die dat draaien doen nu alsof ze iets heel nieuws hebben bedacht. Maar goed als je in 2002 of erna geboren bent snap ik dat dit je als nieuw in de oren klinkt xd
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 2 days ago
nee niks aan.
Klinkt te soft
Hardtraxxer
last seen 10 days ago
Revolting Against wrote:Maar DJ's die dat draaien doen nu alsof ze iets heel nieuws hebben bedacht.
Je bedoeld dat Hard Bounce/Hard Techno/Big Room Techno een kopie is van early hardstyle?

Nou toevallig doet me dit nummer aan Trance Generators denken, maar over het algemeen zijn die hard bounce nummers energieke(re) versies van hardtrance en dat energiekere komt van de reverse bass, maar ik zou het niet gelijk early hardstyle noemen. Het heeft zeker wat invloeden, maar gewoon in een nieuw jasje gestoken.
Hardtraxxer
434 posts member since 2024
last seen 9 days ago
Wat ik meer irritant vind is dat de techno liefhebbers niks willen weten van hardcore/style en het echt uitkotsen. Maar dan wel helemaal los gaan op de oude nummers.
Hardtraxxer
434 posts member since 2024
last seen 9 days ago
dubbel
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 1 day ago
RT @billieb

Mag wel 30 tandjes harder idd.