Hardtraxx Veteran
3201 posts member since 2011
last seen 44 minutes ago
Artiest: Kosheen x Ecstatic & Audiotricz

Track(s): Hide U

Sample/video:

@ 16:59

Bron: YT
F
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2021
last seen May 2025
Beetje dubbel. Aan de ene kant krijg je gelijk kippenvel van deze stem. Echt abnormaal goed altijd die Sian Evans. De break heeft ook echt een lekkere vibe. Maar dan de lead en melodie... Echt zonde wat mij betreft. Er had zoveel meer uitgehaald kunnen worden. Had dat ook wel verwacht van beide producers gezien hun andere platen.
M
Hardtraxx Veteran
14177 posts member since 2013
Flessenpost wrote:Maar dan de lead en melodie... Echt zonde wat mij betreft. Er had zoveel meer uitgehaald kunnen worden. Had dat ook wel verwacht van beide producers gezien hun andere platen.
Eens, vind dit 'te makkelijk'
Hardtraxxer
92 posts member since 2025
last seen 7 hours ago
Deze track is wel een goed voorbeeld waarom ik vind dat geen enkele artiest hardstyle maakt zoals het vroeger gedaan werd. Zelfs Audiotricz met hun "we are making euphoric like back in the day again".

Het is gewoon te simpel, te makkelijk, te hol, te schel. En hoewel het minder lui is dan de meeste raw hardstyle tracks is het nog steeds niet de moeite waard imo.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
De originele Hide U is een mega plaat, maar dit komt er niet in de buurt. Ze hebben hun best gedaan, maar ik word hier niet heel warm van.
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 21 hours ago

Released
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Jeffrey2107 wrote:Deze track is wel een goed voorbeeld waarom ik vind dat geen enkele artiest hardstyle maakt zoals het vroeger gedaan werd. Zelfs Audiotricz met hun "we are making euphoric like back in the day again".

Het is gewoon te simpel, te makkelijk, te hol, te schel. En hoewel het minder lui is dan de meeste raw hardstyle tracks is het nog steeds niet de moeite waard imo.
Het mag wel wat meeslepender idd, Renegades is een goed voorbeeld daarvan, die track geeft mij die euphorie wel. Deze daarentegen helaas..
Hardtraxx Veteran
5515 posts member since 2010
De stem van Sian is en blijft geweldig :love:
Vind het eerste deel van de track erg fijn, vind het juist prima dat de melodie hetzelfde is tov het origineel.
Het 2e deel vind ik dan weer wat minder passend omdat het me weinig gevoel geeft bij het origineel.
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 18 days ago
vind dit juist wel een hele dikke plaat met veel energie :thumbsup: