Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2025 12:16 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Kosheen x Ecstatic & Audiotricz

Track(s): Hide U

Sample/video:

@ 16:59

Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2025 17:48 

Hardtraxx Newbie

Beetje dubbel. Aan de ene kant krijg je gelijk kippenvel van deze stem. Echt abnormaal goed altijd die Sian Evans. De break heeft ook echt een lekkere vibe. Maar dan de lead en melodie... Echt zonde wat mij betreft. Er had zoveel meer uitgehaald kunnen worden. Had dat ook wel verwacht van beide producers gezien hun andere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2025 18:58 

Hardtraxx Veteran

Flessenpost schreef:
Maar dan de lead en melodie... Echt zonde wat mij betreft. Er had zoveel meer uitgehaald kunnen worden. Had dat ook wel verwacht van beide producers gezien hun andere platen.

Eens, vind dit 'te makkelijk'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2025 08:34 

Hardtraxx Newbie

Deze track is wel een goed voorbeeld waarom ik vind dat geen enkele artiest hardstyle maakt zoals het vroeger gedaan werd. Zelfs Audiotricz met hun "we are making euphoric like back in the day again".

Het is gewoon te simpel, te makkelijk, te hol, te schel. En hoewel het minder lui is dan de meeste raw hardstyle tracks is het nog steeds niet de moeite waard imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2025 13:15 

Hardtraxx Veteran

De originele Hide U is een mega plaat, maar dit komt er niet in de buurt. Ze hebben hun best gedaan, maar ik word hier niet heel warm van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 09:29 

Hardtraxx Veteran

Released
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 11:08 

Hardtraxxer

Jeffrey2107 schreef:
Deze track is wel een goed voorbeeld waarom ik vind dat geen enkele artiest hardstyle maakt zoals het vroeger gedaan werd. Zelfs Audiotricz met hun "we are making euphoric like back in the day again".

Het is gewoon te simpel, te makkelijk, te hol, te schel. En hoewel het minder lui is dan de meeste raw hardstyle tracks is het nog steeds niet de moeite waard imo.

Het mag wel wat meeslepender idd, Renegades is een goed voorbeeld daarvan, die track geeft mij die euphorie wel. Deze daarentegen helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2025 00:14 

Hardtraxx Veteran

De stem van Sian is en blijft geweldig :love:
Vind het eerste deel van de track erg fijn, vind het juist prima dat de melodie hetzelfde is tov het origineel.
Het 2e deel vind ik dan weer wat minder passend omdat het me weinig gevoel geeft bij het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 19:32 

Hardtraxxer

vind dit juist wel een hele dikke plaat met veel energie :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks