Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 45 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Artiest: Warface & Kruelty

Track(s): Anarchy

Sample/video:
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... nreleased/

Bron: ^
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 49 minutes ago
Klinkt dik hoor.

Vind het echt heel bewonderenswaardig hoe hard Kruelty gaat, zowel in de techno als in de raw.

Tis niet altijd mijn muziek geweest door het over the top geschreeuw en horror gedoe (vgm wordt dit ook wel iets minder tegenwoordig) maar kan wel genieten van die ijzersterke marketing die er rond deze act hangt.
B
Hardtraxxer
90 posts member since 2021
last seen 28 days ago
Rickzel wrote:Klinkt dik hoor.

Vind het echt heel bewonderenswaardig hoe hard Kruelty gaat, zowel in de techno als in de raw.

Tis niet altijd mijn muziek geweest door het over the top geschreeuw en horror gedoe (vgm wordt dit ook wel iets minder tegenwoordig) maar kan wel genieten van die ijzersterke marketing die er rond deze act hangt.
Ja het is natuurlijk niet alleen marketing maar ook het feit dat de beste man continue fantastische platen blijft uitpoepen en ook nog eens vette gevarieerde sets neerzet met soms ook nog eens een bak obscure Delete en Spoontech-platen. :thumbsup:

Waarom ze in de hardtechno plotseling ook ineens zo met Kruelty weglopen, vind ik dan ergens wel weer een raadsel.
Hardtraxx Veteran
4446 posts member since 2023
last seen 48 minutes ago
^ omdat mensen in de hardtechno scene vinden/denken dat het techno is
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 2 days ago
Is het niet weer eens tijd voor een techno-discussie?

Hard techno is geen techno!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Zaagkick wrote:^ omdat mensen in de hardtechno scene vinden/denken dat het techno is
En hardstyle echt ziek kut vinden xd
B
Hardtraxxer
90 posts member since 2021
last seen 28 days ago
Alm1ghty wrote:
Zaagkick wrote:^ omdat mensen in de hardtechno scene vinden/denken dat het techno is
En hardstyle echt ziek kut vinden xd
Daar doelde ik op idd haha, blijft bijzonder volkje :/
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2024
Janine geeft net aan dat in die snippet te weinig 'piep-' en 'zaagkicks' zitten. Als ik dit in mijn Rozenboom-set wil opnemen hoop ik dat dit nog komt in een andere anti-climax. Hoe hoger gepitcht hoe beter natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 49 minutes ago
ludo_sandersofficial wrote:Janine geeft net aan dat in die snippet te weinig 'piep-' en 'zaagkicks' zitten. Als ik dit in mijn Rozenboom-set wil opnemen hoop ik dat dit nog komt in een andere anti-climax. Hoe hoger gepitcht hoe beter natuurlijk.
Ludo, wat leuk dat je er bent! Welkom.
Hardtraxx Newbie
Rickzel wrote:
Ludo, wat leuk dat je er bent! Welkom.
Dank Rickzel. Het is fijn om goed ontvangen te worden en eindelijk een plek te hebben gevonden waar niemand bevooroordeeld is en goed luistert naar elkaar. Op naar nog vele momenten en hopelijk tot snel in Meerdijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 49 minutes ago
Mijn GTST kennis is vrij beperkt maar ik denk dat we alsnog een warme band kunnen onderhouden, denk dat we qua muziek smaak mooi in elkaars verlengde zitten. Een paar extra raw soldiers op het forum kan ik altijd toejuichen.
Hardtraxx Newbie
Mooi om te horen. Helaas heb ik voor deze vrijdag geen plek meer in De Rozenboom op de line-up. Ik zal je laten wanneer we samen kunnen gaan zitten om voor 2Faced een vaste plek te regelen.
Hardtraxx Veteran
last seen 49 minutes ago
ludo_sandersofficial wrote:Mooi om te horen. Helaas heb ik voor deze vrijdag geen plek meer in De Rozenboom op de line-up. Ik zal je laten wanneer we samen kunnen gaan zitten om voor 2Faced een vaste plek te regelen.
Jij kent je klassiekers Ludo, beschouw mij vanaf nu als vriend van de show, ik ben er!
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Rickzel wrote:
ludo_sandersofficial wrote:Mooi om te horen. Helaas heb ik voor deze vrijdag geen plek meer in De Rozenboom op de line-up. Ik zal je laten wanneer we samen kunnen gaan zitten om voor 2Faced een vaste plek te regelen.
Jij kent je klassiekers Ludo, beschouw mij vanaf nu als vriend van de show, ik ben er!

Maar jij bent dus Rik Portuguese van 2Faced of hoe zit het nou precies?
Hardtraxx Veteran
last seen 49 minutes ago
Image
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
:lol:
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 2 days ago
View on YouTube
@25.09

Itt wat Warface recent maakt goed te doen.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
View on YouTube

Released
Hardtraxx Veteran
4446 posts member since 2023
last seen 48 minutes ago
:worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ben niet zo'n fan van die schreeuwvocalen, maar wel echt lompe kicks aanwezig hier. Allemachtig. Ook echt een vette melodie, jammer dat 'ie niet doorgetrokken wordt (kan op Spotify alleen een versie met anti vinden?, alles moet zo kort tegenwoordig)