Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2024 07:50 

Hardtraxx Crew

Artiest: Warface & Kruelty

Track(s): Anarchy

Sample/video:
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/1g2yfpl/kruelty_anarchy_unreleased/

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2024 08:47 

Hardtraxx Veteran

Klinkt dik hoor.

Vind het echt heel bewonderenswaardig hoe hard Kruelty gaat, zowel in de techno als in de raw.

Tis niet altijd mijn muziek geweest door het over the top geschreeuw en horror gedoe (vgm wordt dit ook wel iets minder tegenwoordig) maar kan wel genieten van die ijzersterke marketing die er rond deze act hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2024 16:22 

Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Klinkt dik hoor.

Vind het echt heel bewonderenswaardig hoe hard Kruelty gaat, zowel in de techno als in de raw.

Tis niet altijd mijn muziek geweest door het over the top geschreeuw en horror gedoe (vgm wordt dit ook wel iets minder tegenwoordig) maar kan wel genieten van die ijzersterke marketing die er rond deze act hangt.

Ja het is natuurlijk niet alleen marketing maar ook het feit dat de beste man continue fantastische platen blijft uitpoepen en ook nog eens vette gevarieerde sets neerzet met soms ook nog eens een bak obscure Delete en Spoontech-platen. :thumbsup:

Waarom ze in de hardtechno plotseling ook ineens zo met Kruelty weglopen, vind ik dan ergens wel weer een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2024 19:08 

Hardtraxx Addict

^ omdat mensen in de hardtechno scene vinden/denken dat het techno is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 08:03 

Hardtraxxer

Is het niet weer eens tijd voor een techno-discussie?

Hard techno is geen techno!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 13:02 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

En hardstyle echt ziek kut vinden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 14:28 

Hardtraxx Newbie

Alm1ghty schreef:
Zaagkick schreef:

En hardstyle echt ziek kut vinden xd

Daar doelde ik op idd haha, blijft bijzonder volkje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 15:00 

Hardtraxx Newbie

Janine geeft net aan dat in die snippet te weinig 'piep-' en 'zaagkicks' zitten. Als ik dit in mijn Rozenboom-set wil opnemen hoop ik dat dit nog komt in een andere anti-climax. Hoe hoger gepitcht hoe beter natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 16:03 

Hardtraxx Veteran

ludo_sandersofficial schreef:
Janine geeft net aan dat in die snippet te weinig 'piep-' en 'zaagkicks' zitten. Als ik dit in mijn Rozenboom-set wil opnemen hoop ik dat dit nog komt in een andere anti-climax. Hoe hoger gepitcht hoe beter natuurlijk.

Ludo, wat leuk dat je er bent! Welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 16:21 

Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:

Ludo, wat leuk dat je er bent! Welkom.

Dank Rickzel. Het is fijn om goed ontvangen te worden en eindelijk een plek te hebben gevonden waar niemand bevooroordeeld is en goed luistert naar elkaar. Op naar nog vele momenten en hopelijk tot snel in Meerdijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 16:29 

Hardtraxx Veteran

Mijn GTST kennis is vrij beperkt maar ik denk dat we alsnog een warme band kunnen onderhouden, denk dat we qua muziek smaak mooi in elkaars verlengde zitten. Een paar extra raw soldiers op het forum kan ik altijd toejuichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 16:41 

Hardtraxx Newbie

Mooi om te horen. Helaas heb ik voor deze vrijdag geen plek meer in De Rozenboom op de line-up. Ik zal je laten wanneer we samen kunnen gaan zitten om voor 2Faced een vaste plek te regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 21:35 

Hardtraxx Veteran

Mooi om te horen. Helaas heb ik voor deze vrijdag geen plek meer in De Rozenboom op de line-up. Ik zal je laten wanneer we samen kunnen gaan zitten om voor 2Faced een vaste plek te regelen.

Jij kent je klassiekers Ludo, beschouw mij vanaf nu als vriend van de show, ik ben er!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 13:40 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Jij kent je klassiekers Ludo, beschouw mij vanaf nu als vriend van de show, ik ben er!

Maar jij bent dus Rik Portuguese van 2Faced of hoe zit het nou precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 14:54 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 16:00 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 16:12 

Hardtraxxer

@25.09

Itt wat Warface recent maakt goed te doen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks