Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Rebelion - Chain Reaction (Reverze Anthem 2025) (ACR053)

Label: Acid Reign
WEB release: 23/01/2025

Tracks:
Rebelion - Chain Reaction (Reverze Anthem 2025)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 27 days ago
De melodieuze Rebelion is echt top gewoon :)
Hardtraxx Veteran
4438 posts member since 2023
last seen 20 hours ago
Dik :worship:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
:love:
A
Hardtraxxer
243 posts member since 2023
last seen 19 hours ago
Zo dan, wat een melodie :worship: Heerlijk plaat zeg!
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Verplaatst.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Ja heel fijn anthem :bomb:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Ook deze kant van Rebelion is (L)
J
Hardtraxx Addict
1219 posts member since 2017
last seen 14 hours ago
Bizar dat ze die teringmeuk bewust maken, terwijl ze ook dit kunnen maken. Dit is de Rebelion die ik wil horen!
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Jambekkieee wrote:Bizar dat ze die teringmeuk bewust maken, terwijl ze ook dit kunnen maken. Dit is de Rebelion die ik wil horen!
1m streams binnen 2 dagen, The Final Dose stond zelfs in de wereldwijde album top10 eventjes (streams based).

Ze zijn begonnen in 2015/2016 als xtra raw act bij Gearbox toen dat hele xtra raw begon met Rebelion, Rooler, Malice enz. Vervolgens jaren later maken ze een paar goede melodieuze tracks waarna de massa ze ontdekt (toen The Edge uitkwam hadden ze er al 3/4+ jaar aan releases opzitten en waren ze al verhuisd naar NL (?)) en nu verwachten die zelfde laatkomers opeens dat Rebelion zich ff volledig gaan focussen op melodieus ofz? nee pls. Die melodieuze platen zijn nog altijd uitzondering ipv regel geweest.

Hier de reden voor hun om niet full melodieus te gaan:

Meest gestreamde tracks Rebelion:

Numb (11M) (zaagkicks)
Side FX (8.7M) (uptempo plaat met Dimitri K & TDH) / #2 geeindigd in de MOH top100
Das Ist Kein Techno (8.2M) (zaagkicks / 0 melodie)

Dus waarom zouden ze stoppen met die teringmeuk :P hoe dan ook, ik vind hun melodieuze platen ook heel dik. Maar ik vind dat ze allebei moeten blijven doen. Niet stoppen met waar ze mee zijn begonnen.
Last edited by Zaagkick on 10 Feb 2025 23:36, edited 7 times in total.
J
Hardtraxx Addict
1219 posts member since 2017
last seen 14 hours ago
In de afgelopen 30 jaar is altijd gebleken dat zodra het om het geld gaat, de ziel verloren gaat en de scene een harde tik te verduren krijgt. Dat is gebeurd met Paul Elstak die de happy hardcore introduceerde, en ook nu al enkele jaren met de ultra raw hardstyle. Als ik jouw lijstje zo zie, dan lijkt het hier meer om het geld te gaan dan echt om de passie voor muziek.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Om het geld.. tsja het leven hier is ziekelijk duur, Om alleen al een dak en vreten te hebben. En al die achterlijke belastingen. Ik denk dat iedereen met een helder denkend brein die in de positie is om veel geld te verdienen dit doet. En als je zelf goed zit ga je door om je kinderen goed te zetten. Dus ja als een concept goed werkt gaat een act hiermee door. Wees gewoon blij dat een act die als xtra raw begonnen / bedoeld is zo veel goeie melodieuze platen de scene in poepen. Dat scene een tik gedoe vind ik als mede boomer gewoon gelul, het gaat gwn prima met de scene. De muziek is minder jouw ding, thats it.