Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2025 04:58 

Hardtraxx Veteran

Rebelion - Chain Reaction (Reverze Anthem 2025) (ACR053)

Label: Acid Reign
WEB release: 23/01/2025

Tracks:
Rebelion - Chain Reaction (Reverze Anthem 2025)

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2025 10:21 

Hardtraxxer

De melodieuze Rebelion is echt top gewoon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2025 18:31 

Hardtraxx Elite

Dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 11:44 

Hardtraxx Addict

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 15:58 

Hardtraxxer

Zo dan, wat een melodie :worship: Heerlijk plaat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 17:20 

Hardtraxx Veteran

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 18:25 

Hardtraxx Elite

Ja heel fijn anthem :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2025 02:26 

Hardtraxx Veteran

Ook deze kant van Rebelion is (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2025 16:33 

Hardtraxxer

Bizar dat ze die teringmeuk bewust maken, terwijl ze ook dit kunnen maken. Dit is de Rebelion die ik wil horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2025 17:46 

Hardtraxx Elite

Jambekkieee schreef:
Bizar dat ze die teringmeuk bewust maken, terwijl ze ook dit kunnen maken. Dit is de Rebelion die ik wil horen!

1m streams binnen 2 dagen, The Final Dose stond zelfs in de wereldwijde album top10 eventjes (streams based).

Ze zijn begonnen in 2015/2016 als xtra raw act bij Gearbox toen dat hele xtra raw begon met Rebelion, Rooler, Malice enz. Vervolgens jaren later maken ze een paar goede melodieuze tracks waarna de massa ze ontdekt (toen The Edge uitkwam hadden ze er al 3/4+ jaar aan releases opzitten en waren ze al verhuisd naar NL (?)) en nu verwachten die zelfde laatkomers opeens dat Rebelion zich ff volledig gaan focussen op melodieus ofz? nee pls. Die melodieuze platen zijn nog altijd uitzondering ipv regel geweest.

Hier de reden voor hun om niet full melodieus te gaan:

Meest gestreamde tracks Rebelion:

Numb (11M) (zaagkicks)
Side FX (8.7M) (uptempo plaat met Dimitri K & TDH) / #2 geeindigd in de MOH top100
Das Ist Kein Techno (8.2M) (zaagkicks / 0 melodie)

Dus waarom zouden ze stoppen met die teringmeuk :P hoe dan ook, ik vind hun melodieuze platen ook heel dik. Maar ik vind dat ze allebei moeten blijven doen. Niet stoppen met waar ze mee zijn begonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2025 18:50 

Hardtraxxer

In de afgelopen 30 jaar is altijd gebleken dat zodra het om het geld gaat, de ziel verloren gaat en de scene een harde tik te verduren krijgt. Dat is gebeurd met Paul Elstak die de happy hardcore introduceerde, en ook nu al enkele jaren met de ultra raw hardstyle. Als ik jouw lijstje zo zie, dan lijkt het hier meer om het geld te gaan dan echt om de passie voor muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2025 19:22 

Hardtraxx Elite

Om het geld.. tsja het leven hier is ziekelijk duur, Om alleen al een dak en vreten te hebben. En al die achterlijke belastingen. Ik denk dat iedereen met een helder denkend brein die in de positie is om veel geld te verdienen dit doet. En als je zelf goed zit ga je door om je kinderen goed te zetten. Dus ja als een concept goed werkt gaat een act hiermee door. Wees gewoon blij dat een act die als xtra raw begonnen / bedoeld is zo veel goeie melodieuze platen de scene in poepen. Dat scene een tik gedoe vind ik als mede boomer gewoon gelul, het gaat gwn prima met de scene. De muziek is minder jouw ding, thats it.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle