Related topics
- View the latest post: TrixX Live @ VWAB (Vroeger Was Alles Beter) 2025 re-run
- View the latest post: d'Stylerz @ VWAB Re-run
- View the latest post: SQREUR @ VWAB FESTIVAL PLEASURE PIER BY MALELIONS | RE-RUN | HARDSTYLE
- View the latest post: Wicked Minds - Run MF Run / Time To Kill (SZ002)
- View the latest post: Basara - Run Rhino, Run (Original Mix) (XTX019)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
Moderators
Ja dit was een lekker setje live!
Re:
Ja beukte lekker door. En heel tof om jack of sound - kayleigh's nightmare weer eens te horen. Heerlijke kick is dat. Al vond ik wel dat de Breakdance stage wel wat beter had gemogen. Iets groter en beter geluid. Dat was wel een gemiste kans. Zeker voor de kwaliteit aan talent die er stonden.Delt-A wrote:Ja dit was een lekker setje live!
We zaten een beetje verstopt, vond dat we beter ergens aan de kant van de merchandise stand kwamen. Zodat het publiek praktisch tegen je aanloopt en dan niet de aandacht wordt weg getrokken door die lichtgevende kermis attractie. En een upgrade van geluidsinstallatie zou dan alles nog beter uit de verf komen...The Force wrote:Ja beukte lekker door. En heel tof om jack of sound - kayleigh's nightmare weer eens te horen. Heerlijke kick is dat. Al vond ik wel dat de Breakdance stage wel wat beter had gemogen. Iets groter en beter geluid. Dat was wel een gemiste kans. Zeker voor de kwaliteit aan talent die er stonden.Delt-A wrote:Ja dit was een lekker setje live!
Ja en gewoon de xlr aan de speakers van die kermis attractie zodat daar ook die muziek vandaan kwam. En kermis attractie in je rug. Voor de rest goed vermaakt daar hoor.Silvio Aquila wrote:We zaten een beetje verstopt, vond dat we beter ergens aan de kant van de merchandise stand kwamen. Zodat het publiek praktisch tegen je aanloopt en dan niet de aandacht wordt weg getrokken door die lichtgevende kermis attractie. En een upgrade van geluidsinstallatie zou dan alles nog beter uit de verf komen...The Force wrote:Ja beukte lekker door. En heel tof om jack of sound - kayleigh's nightmare weer eens te horen. Heerlijke kick is dat. Al vond ik wel dat de Breakdance stage wel wat beter had gemogen. Iets groter en beter geluid. Dat was wel een gemiste kans. Zeker voor de kwaliteit aan talent die er stonden.Delt-A wrote:Ja dit was een lekker setje live!
Meine Güte wat een lijst
Gaat zeker even aan één dezer dagen.
Gaat zeker even aan één dezer dagen.
The DizZorder stond op Origins zie ik. 
Poah wat een lijst en ook heel degelijk mixwerk.