Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 17:43 

Hardtraxxer

The DizZorder at VWAB Breakdance stage (Re-Run)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 22:31 

Hardtraxx Veteran

Ja dit was een lekker setje live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 15:21 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:

Ja beukte lekker door. En heel tof om jack of sound - kayleigh's nightmare weer eens te horen. Heerlijke kick is dat. Al vond ik wel dat de Breakdance stage wel wat beter had gemogen. Iets groter en beter geluid. Dat was wel een gemiste kans. Zeker voor de kwaliteit aan talent die er stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 15:50 

Hardtraxx Addict

The Force schreef:
Delt-A schreef:

Ja beukte lekker door. En heel tof om jack of sound - kayleigh's nightmare weer eens te horen. Heerlijke kick is dat. Al vond ik wel dat de Breakdance stage wel wat beter had gemogen. Iets groter en beter geluid. Dat was wel een gemiste kans. Zeker voor de kwaliteit aan talent die er stonden.

We zaten een beetje verstopt, vond dat we beter ergens aan de kant van de merchandise stand kwamen. Zodat het publiek praktisch tegen je aanloopt en dan niet de aandacht wordt weg getrokken door die lichtgevende kermis attractie. En een upgrade van geluidsinstallatie zou dan alles nog beter uit de verf komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 16:22 

Hardtraxx Veteran

Dit was nice ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 17:47 

Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:
The Force schreef:
Delt-A schreef:

We zaten een beetje verstopt, vond dat we beter ergens aan de kant van de merchandise stand kwamen. Zodat het publiek praktisch tegen je aanloopt en dan niet de aandacht wordt weg getrokken door die lichtgevende kermis attractie. En een upgrade van geluidsinstallatie zou dan alles nog beter uit de verf komen...

Ja en gewoon de xlr aan de speakers van die kermis attractie zodat daar ook die muziek vandaan kwam. En kermis attractie in je rug. Voor de rest goed vermaakt daar hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2024 10:30 

Hardtraxx Addict

Meine Güte wat een lijst :yay:

Gaat zeker even aan één dezer dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 13:09 

Hardtraxx Veteran

The DizZorder stond op Origins zie ik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 13:11 

Hardtraxx Veteran

Poah wat een lijst en ook heel degelijk mixwerk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 21:33 

Hardtraxx Veteran

Enige set van deze stage die ik heb meegepakt, maar erg genoten! Cherish :loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle