Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxxer
115 posts member since 2024
last seen Jun 2026
The DizZorder at VWAB Breakdance stage (Re-Run)
View on SoundCloud

Image
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Ja dit was een lekker setje live!
Hardtraxxer
last seen Jun 2026

Re:

Delt-A wrote:Ja dit was een lekker setje live!
Ja beukte lekker door. En heel tof om jack of sound - kayleigh's nightmare weer eens te horen. Heerlijke kick is dat. Al vond ik wel dat de Breakdance stage wel wat beter had gemogen. Iets groter en beter geluid. Dat was wel een gemiste kans. Zeker voor de kwaliteit aan talent die er stonden.
Hardtraxx Addict
1261 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
The Force wrote:
Ja beukte lekker door. En heel tof om jack of sound - kayleigh's nightmare weer eens te horen. Heerlijke kick is dat. Al vond ik wel dat de Breakdance stage wel wat beter had gemogen. Iets groter en beter geluid. Dat was wel een gemiste kans. Zeker voor de kwaliteit aan talent die er stonden.
We zaten een beetje verstopt, vond dat we beter ergens aan de kant van de merchandise stand kwamen. Zodat het publiek praktisch tegen je aanloopt en dan niet de aandacht wordt weg getrokken door die lichtgevende kermis attractie. En een upgrade van geluidsinstallatie zou dan alles nog beter uit de verf komen...
Hardtraxx Veteran
14321 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Dit was nice ja :D
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
Silvio Aquila wrote:
The Force wrote:
We zaten een beetje verstopt, vond dat we beter ergens aan de kant van de merchandise stand kwamen. Zodat het publiek praktisch tegen je aanloopt en dan niet de aandacht wordt weg getrokken door die lichtgevende kermis attractie. En een upgrade van geluidsinstallatie zou dan alles nog beter uit de verf komen...
Ja en gewoon de xlr aan de speakers van die kermis attractie zodat daar ook die muziek vandaan kwam. En kermis attractie in je rug. Voor de rest goed vermaakt daar hoor.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Meine Güte wat een lijst :yay:

Gaat zeker even aan één dezer dagen.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
The DizZorder stond op Origins zie ik. :D
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Poah wat een lijst en ook heel degelijk mixwerk. :D
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Enige set van deze stage die ik heb meegepakt, maar erg genoten! Cherish :loving: