Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Artiest
95 posts member since 2021
last seen Oct 2025
Download Repeller - SpoonCast #075:

View on SoundCloud

View on YouTube

De nieuwe SpoonCast boordevol nieuwe promo’s en andere gure plaatjes! Benieuwd wat jullie ervan vinden! :thumbsup:

Tracklist:

00:00 | 01. Spoontechnicians - Spoontech Society (Official Anthem)
03:29 | 02. The Geminizers & Delete - Evolve
05:32 | 03. Chapter V - Audio Junk
07:56 | 04. Vasto - Demise 3.0
08:56 | 05. Repeller & Bwazza - Guillotine (Storah Remix)
10:17 | 06. Experion - TON618
12:23 | 07. SLVL x USH - TIME TO PAY
13:17 | 08. Genox - Doom (Repeller Remix)
14:11 | 09. Element - Absolute Power (Kruelty Remix)
16:32 | 10. Repeller - Parasite (Amduscias Remix)
18:50 | 11. Malice - Annihilation
20:08 | 12. Phantom - Lord of Sin
22:17 | 13. Repeller - Technological Terror
24:32 | 14. The Smiler & Captivator & MC Activate - Chaos (Official Classified Anthem 2024)
27:20 | 15. Repeller & Spitfire - Bloodbath
29:37 | 16. Luminite - Broken Mirrors
Hardtraxxer
562 posts member since 2020
last seen 8 hours ago
Je nieuwe platen en het spoon anthem klinken wel echt lekker! Snap alleen niet zo goed waarom je een 'techno' plaat als TIME TO PAY draait voor minder dan een minuut. Toffe mix verder, krijg er weer fomo voor Spoontech Society van :lol:
Last edited by Sven-O on 06 Sep 2024 13:48, edited 1 time in total.
Artiest
last seen Oct 2025
Sven-O wrote:Je nieuwe platen en het spoon anthem klinken wel echt lekker! Snap alleen niet zo goed waarom je al je een 'techno' plaat als TIME TO PAY draait voor minder dan een minuut. Toffe mix verder, krijg er weer fomo voor Spoontech Society van :lol:
Thanks man! Ja vind het dus tof om beetje ander spul te draaien. Denk dat het nu een beetje door de mand valt omdat een paar van die promo track ook heel kort zijn, omdat sommige nog niet af zijn en om “rippen” enigszins te voorkomen. En wil gewoon lekker snel door, niet al te veel “stilstaan”.

Waarom geen Spoontech Society voor jou dan? Er is overigens geen goede reden om deze te skippen. :P
Artiest
last seen Oct 2025
Repeller wrote:
Sven-O wrote:Je nieuwe platen en het spoon anthem klinken wel echt lekker! Snap alleen niet zo goed waarom je al je een 'techno' plaat als TIME TO PAY draait voor minder dan een minuut. Toffe mix verder, krijg er weer fomo voor Spoontech Society van :lol:
mand
Hardtraxxer
562 posts member since 2020
last seen 8 hours ago
Repeller wrote:Waarom geen Spoontech Society voor jou dan? Er is overigens geen goede reden om deze te skippen. :P
makrooy wrote:Ik zou hier wel dood gevonden willen worden maar heb geen geld
Werk naast mijn studie in het weekend en daar krijg ik loon all-in, dus als ik een weekend vrij neem heb ik veel minder inkomen. Einde van de maand gaan we nog op een korte vakantie en nog wat andere verplichtingen waar ik vrij voor moet vragen dus dan houdt het een keer op helaas. Heel erg jammer, want de sfeer is op spoon feesten altijd top en vond spectrum in HAVEN echt goud. Hopelijk in januari weer present in Nijmegen :thumbup: