Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2024 09:51 

Artiest

Download Repeller - SpoonCast #075:

De nieuwe SpoonCast boordevol nieuwe promo’s en andere gure plaatjes! Benieuwd wat jullie ervan vinden! :thumbsup:

Tracklist:

00:00 | 01. Spoontechnicians - Spoontech Society (Official Anthem)
03:29 | 02. The Geminizers & Delete - Evolve
05:32 | 03. Chapter V - Audio Junk
07:56 | 04. Vasto - Demise 3.0
08:56 | 05. Repeller & Bwazza - Guillotine (Storah Remix)
10:17 | 06. Experion - TON618
12:23 | 07. SLVL x USH - TIME TO PAY
13:17 | 08. Genox - Doom (Repeller Remix)
14:11 | 09. Element - Absolute Power (Kruelty Remix)
16:32 | 10. Repeller - Parasite (Amduscias Remix)
18:50 | 11. Malice - Annihilation
20:08 | 12. Phantom - Lord of Sin
22:17 | 13. Repeller - Technological Terror
24:32 | 14. The Smiler & Captivator & MC Activate - Chaos (Official Classified Anthem 2024)
27:20 | 15. Repeller & Spitfire - Bloodbath
29:37 | 16. Luminite - Broken Mirrors
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2024 12:16 

Hardtraxxer

Je nieuwe platen en het spoon anthem klinken wel echt lekker! Snap alleen niet zo goed waarom je een 'techno' plaat als TIME TO PAY draait voor minder dan een minuut. Toffe mix verder, krijg er weer fomo voor Spoontech Society van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2024 13:27 

Artiest

Sven-O schreef:
Je nieuwe platen en het spoon anthem klinken wel echt lekker! Snap alleen niet zo goed waarom je al je een 'techno' plaat als TIME TO PAY draait voor minder dan een minuut. Toffe mix verder, krijg er weer fomo voor Spoontech Society van :lol:

Thanks man! Ja vind het dus tof om beetje ander spul te draaien. Denk dat het nu een beetje door de mand valt omdat een paar van die promo track ook heel kort zijn, omdat sommige nog niet af zijn en om “rippen” enigszins te voorkomen. En wil gewoon lekker snel door, niet al te veel “stilstaan”.

Waarom geen Spoontech Society voor jou dan? Er is overigens geen goede reden om deze te skippen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2024 13:28 

Artiest

Repeller schreef:
Sven-O schreef:
Je nieuwe platen en het spoon anthem klinken wel echt lekker! Snap alleen niet zo goed waarom je al je een 'techno' plaat als TIME TO PAY draait voor minder dan een minuut. Toffe mix verder, krijg er weer fomo voor Spoontech Society van :lol:

mand
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2024 16:56 

Hardtraxxer

Repeller schreef:
Waarom geen Spoontech Society voor jou dan? Er is overigens geen goede reden om deze te skippen. :P

makrooy schreef:
Ik zou hier wel dood gevonden willen worden maar heb geen geld

Werk naast mijn studie in het weekend en daar krijg ik loon all-in, dus als ik een weekend vrij neem heb ik veel minder inkomen. Einde van de maand gaan we nog op een korte vakantie en nog wat andere verplichtingen waar ik vrij voor moet vragen dus dan houdt het een keer op helaas. Heel erg jammer, want de sfeer is op spoon feesten altijd top en vond spectrum in HAVEN echt goud. Hopelijk in januari weer present in Nijmegen :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle