M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Audiofreq - COME 2 DADDY (APHET033)

Label: Audiophetamine
WEB release: 06/06/2024

Tracks:
Audiofreq - COME 2 DADDY

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Kan die beste man niet gewoon weer gewoon normale muziek maken ipv mee te lopen met een 1 of andere kut hype?
Sinds de Retrospective EP van 4 jaar geleden is die een standaard skip geworden, best zonde want muziek maken kan die wel
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Fusionmania wrote:Kan die beste man niet gewoon weer gewoon normale muziek maken ipv mee te lopen met een 1 of andere kut hype?
Sinds de Retrospective EP van 4 jaar geleden is die een standaard skip geworden, best zonde want muziek maken kan die wel
En wie bepaalt er wat normale muziek is? :lol:

Heerlijke comment weer dit.
Last edited by Rickzel on 07 Jun 2024 10:25, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 22 days ago
Rickzel wrote:
Fusionmania wrote:Kan die beste man niet gewoon weer gewoon normale muziek maken ipv mee te lopen met een 1 of andere kut hype?
En wie bepaald er wat normale muziek is? :lol:

Denk dat wij hier dat wel bepalen, toch?
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Mitch wrote:
Rickzel wrote:
En wie bepaald er wat normale muziek is? :lol:

Denk dat wij hier dat wel bepalen, toch?
Dat lijkt me toch wel ja, moet niet gekker worden met die artiesten die denken dat ze zelf mogen bepalen wat ze maken en wat ze normale muziek noemen!!11!111 :list:
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
Gaat iemand anders nu bepalen wat AUDIOFREQ op zijn EIGEN label moet releasen? Lekker zijn eigen ding laten doen, heb ik alleen maar respect voor. En deze plaat gaat het goed doen op de dansvloer, past perfect bij Defqon en Power Hour bijvoorbeeld. Ik vind het een lekker plaatje :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ik bepaal niet wat hij voor muziek moet gaan maken, ik verkondig hier alleen m’n mening.
En als hij lekker zulke prut wilt releasen op z’n eigen label moet hij dat vooral lekker doen, ik volg hem niet meer.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
nou dag hoor