Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 15:47 

Hardtraxx Crew

Audiofreq - COME 2 DADDY (APHET033)

Label: Audiophetamine
WEB release: 06/06/2024

Tracks:
Audiofreq - COME 2 DADDY

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 00:19 

Hardtraxx Veteran

Kan die beste man niet gewoon weer gewoon normale muziek maken ipv mee te lopen met een 1 of andere kut hype?
Sinds de Retrospective EP van 4 jaar geleden is die een standaard skip geworden, best zonde want muziek maken kan die wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 09:20 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Kan die beste man niet gewoon weer gewoon normale muziek maken ipv mee te lopen met een 1 of andere kut hype?
Sinds de Retrospective EP van 4 jaar geleden is die een standaard skip geworden, best zonde want muziek maken kan die wel

En wie bepaalt er wat normale muziek is? :lol:

Heerlijke comment weer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 09:32 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Fusionmania schreef:

En wie bepaald er wat normale muziek is? :lol:

Denk dat wij hier dat wel bepalen, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 10:12 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Rickzel schreef:
Fusionmania schreef:

En wie bepaald er wat normale muziek is? :lol:

Denk dat wij hier dat wel bepalen, toch?

Dat lijkt me toch wel ja, moet niet gekker worden met die artiesten die denken dat ze zelf mogen bepalen wat ze maken en wat ze normale muziek noemen!!11!111 :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 10:46 

Hardtraxxer

Gaat iemand anders nu bepalen wat AUDIOFREQ op zijn EIGEN label moet releasen? Lekker zijn eigen ding laten doen, heb ik alleen maar respect voor. En deze plaat gaat het goed doen op de dansvloer, past perfect bij Defqon en Power Hour bijvoorbeeld. Ik vind het een lekker plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 13:05 

Hardtraxx Veteran

Ik bepaal niet wat hij voor muziek moet gaan maken, ik verkondig hier alleen m’n mening.
En als hij lekker zulke prut wilt releasen op z’n eigen label moet hij dat vooral lekker doen, ik volg hem niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 13:15 

Hardtraxx Veteran

nou dag hoor
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle