Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Aria - Too Late (DWX1642)

Label: Dirty Workz
WEB release: 15/05/2024

Tracks:
Aria - Too Late

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Mar 2025
Lekker plaatje!
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Deze act had in het begin echt veel potentie, maar die is er voor mij niet uitgekomen. Te veel meegegaan met de huidige trends imo. Vind de kicks in deze plaat ook echt lelijk :(
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Svbtwee wrote:Deze act had in het begin echt veel potentie, maar die is er voor mij niet uitgekomen. Te veel meegegaan met de huidige trends imo. Vind de kicks in deze plaat ook echt lelijk :(
Pff ja inderdaad zeg :/ Heb destijds Speaking Computer nog meegenomen in mn top 10 voor dat jaar, maar zijn (voor mij iig) gewoon zo hard achteruit gegaan.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Voor hun laatste break van ˜6 maanden vond ik ze ook nog leuk (Aria - Half Human, supervet en uniek!), maar daarna vind ik het generieker geworden en minder interessant helaas. Deze gaat ook niet in mijn playlist.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
MYTZE wrote:
Svbtwee wrote:Deze act had in het begin echt veel potentie, maar die is er voor mij niet uitgekomen. Te veel meegegaan met de huidige trends imo. Vind de kicks in deze plaat ook echt lelijk :(
Pff ja inderdaad zeg :/ Heb destijds Speaking Computer nog meegenomen in mn top 10 voor dat jaar, maar zijn (voor mij iig) gewoon zo hard achteruit gegaan.
Jup heb hetzelfde. Met nummers zoals Speed Of Light was ik heel erg geïnteresseerd in deze naam, maar dat is compleet verdwenen.