Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 11:05 

Hardtraxx Crew

Aria - Too Late (DWX1642)

Label: Dirty Workz
WEB release: 15/05/2024

Tracks:
Aria - Too Late

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 23:10 

Hardtraxxer

Lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2024 14:12 

Hardtraxx Veteran

Deze act had in het begin echt veel potentie, maar die is er voor mij niet uitgekomen. Te veel meegegaan met de huidige trends imo. Vind de kicks in deze plaat ook echt lelijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2024 20:52 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Deze act had in het begin echt veel potentie, maar die is er voor mij niet uitgekomen. Te veel meegegaan met de huidige trends imo. Vind de kicks in deze plaat ook echt lelijk :(

Pff ja inderdaad zeg :/ Heb destijds Speaking Computer nog meegenomen in mn top 10 voor dat jaar, maar zijn (voor mij iig) gewoon zo hard achteruit gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2024 12:13 

Hardtraxx Addict

Voor hun laatste break van ˜6 maanden vond ik ze ook nog leuk (Aria - Half Human, supervet en uniek!), maar daarna vind ik het generieker geworden en minder interessant helaas. Deze gaat ook niet in mijn playlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2024 12:24 

Hardtraxx Crew

MYTZE schreef:
Svbtwee schreef:

Pff ja inderdaad zeg :/ Heb destijds Speaking Computer nog meegenomen in mn top 10 voor dat jaar, maar zijn (voor mij iig) gewoon zo hard achteruit gegaan.

Jup heb hetzelfde. Met nummers zoals Speed Of Light was ik heel erg geïnteresseerd in deze naam, maar dat is compleet verdwenen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle