Lekkere track!! Al vind ik em niet zo bijzonder als andere hier 
Benieuwd naar de HQ
Idd, die screech van Frequencerz zo beu...Qlown wrote:Standaard Frequencerz screech en kicks weer, saai dus.
Tha Playah & Frequencerz - TBA ?????martieboy wrote:Heeft niemand de nieuwe collab tussen Frequencerz en Tha Playah opgenomen?
Schijnbaar draaide Tha Playah deze met de closing van Myseryland. Diezelfde nacht nog draaiede Frequencerz in Arnhem en op laatst kwam tha Playah nog en werd die weer gedraaid.
Heb hem nog steeds nergens teruggehoord. Iemand die hem gevonden heeft of heeft gefillmd?
Dat zal hem zijn ja. Thanxhotymoty wrote:Tha Playah & Frequencerz - TBA ?????martieboy wrote:Heeft niemand de nieuwe collab tussen Frequencerz en Tha Playah opgenomen?
Schijnbaar draaide Tha Playah deze met de closing van Myseryland. Diezelfde nacht nog draaiede Frequencerz in Arnhem en op laatst kwam tha Playah nog en werd die weer gedraaid.
Heb hem nog steeds nergens teruggehoord. Iemand die hem gevonden heeft of heeft gefillmd?
Ja klopt, B-Front draaide 'm inderdaad (als 2e of 3e track in z'n set). Ran-D draaide 'm overigens ook in de Hangar, dat was ook niet misDaveytl wrote:Als ik het me goed herinner draaide B-Front deze gister bij Q-Base. Bi-fucking-zar wat een drive en sounds
The Venator wrote:Saaaaaii..![]()
Precies die hoge roll klinkt zo goed!Ventrue wrote:Heel standaard plaatje maar toch wel lekker![]()
Die kleine dingetjes als die hoge pitchkickroll met die hoge haal zijn toch wel erg lekker.
En niet zo'n beetje ook...Mitzinator wrote:The Venator wrote:Saaaaaii..![]()