Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Phuture Noize & B-Front - The Singularity (APEX 2024 OST) (BMS023)

Label: Mirror Society
WEB release: 25/01/2024

Tracks:
Phuture Noize & B-Front - The Singularity (APEX 2024 OST)

Samples:
View on SoundCloud

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Jaaa wat is dit goed zeg! :loving: Melodie is heerlijk en die fake drop is ook perfect uitgevoerd, drive blijft er heerlijk in.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst

Wordt verpest door de kicks. Zo jammer want de melodie en sfeer is weer briljant.
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Heerlijk :lol:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 7 days ago
Eerste gedeelte van de mid niet 100% mijn ding, voelt een beetje leeg ofzo?

Alles wat daarna komt is wel echt weer goud. Heerlijk melodie man :love:
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 16 minutes ago
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Vet dat ze nu met The Enlightenment toch hun sound een beetje hebben herontdekt, ook dit klinkt weer supervet!
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Fantazoo wrote:Vet dat ze nu met The Enlightenment toch hun sound een beetje hebben herontdekt, ook dit klinkt weer supervet!
Ja helemaal mee eens voor The Enlightenment vond ik hun collabs nooit super pakkend ofzo, maar na destination unknown en frozen tears vind ik hun meeste collabs heerlijk!
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 14 days ago
Erg vette plaat! Zelfs de kicks vind ik wel vet. Met het tempo waarin ze samen platen maken kunnen ze volgend jaar een X-Qlusive organiseren. Dromen mag altijd :cry:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Heel vet deze :worship: :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja ook deze is heel vet.

Het is juist goed denk ik dat Phuture Noize & B-Front meer de "moderne" kant van hardstyle pakken. Hun platen blijven enorm verfrissend er door maar toch dat vertrouwde meeslepende houden. Beter dit dan dat ze met hun oude spul blijven zitten en daardoor uiteindelijk in de vergetelheid raken.

Niet alle kicks enorm blij mee maar het geheel is nog steeds heel tof omdat de plaat zo veel toffe shit er in heeft.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Broken Balance wrote:Ja ook deze is heel vet.

Het is juist goed denk ik dat Phuture Noize & B-Front meer de "moderne" kant van hardstyle pakken. Hun platen blijven enorm verfrissend er door maar toch dat vertrouwde meeslepende houden. Beter dit dan dat ze met hun oude spul blijven zitten en daardoor uiteindelijk in de vergetelheid raken.

Niet alle kicks enorm blij mee maar het geheel is nog steeds heel tof omdat de plaat zo veel toffe shit er in heeft.
Precies.
Ze gaan mee met de tijd zonder hun identiteit te verliezen.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago

Mooi samengevat wat mij betreft.
Hele dikke plaat, ook erg benieuwd naar hun event.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
MYTZE wrote:Heel vet deze :worship: :loving:
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2023
last seen Oct 2025
Vet is die wel maar jammer van de climax kicks
Ook verwacht je een anti na die fakedrop wat niet komt
In due fakedrop zijn de kicks beter
Had nu wel een dikke anti willen horen en daarna nog een melodie
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago

Precies, toffe plaat.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
wat is dit ongelofelijk goed. Dit is echt de B-Front (en Phuture Noize) die ik gemist heb.

Manier hoe ze hun sounds hebben geupdate zonder hun eigen sound te verliezen is echt een groot compliment waard.