Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 20:14 
 
Hardtraxx Crew

Phuture Noize & B-Front - The Singularity (APEX 2024 OST) (BMS023)

Label: Mirror Society
WEB release: 25/01/2024

Tracks:
Phuture Noize & B-Front - The Singularity (APEX 2024 OST)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaa wat is dit goed zeg! :loving: Melodie is heerlijk en die fake drop is ook perfect uitgevoerd, drive blijft er heerlijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 09:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst

Wordt verpest door de kicks. Zo jammer want de melodie en sfeer is weer briljant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 10:28 
 
Hardtraxxer

Heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste gedeelte van de mid niet 100% mijn ding, voelt een beetje leeg ofzo?

Alles wat daarna komt is wel echt weer goud. Heerlijk melodie man :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 11:45 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat ze nu met The Enlightenment toch hun sound een beetje hebben herontdekt, ook dit klinkt weer supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 12:14 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Vet dat ze nu met The Enlightenment toch hun sound een beetje hebben herontdekt, ook dit klinkt weer supervet!


Ja helemaal mee eens voor The Enlightenment vond ik hun collabs nooit super pakkend ofzo, maar na destination unknown en frozen tears vind ik hun meeste collabs heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 12:55 
 
Hardtraxxer

Erg vette plaat! Zelfs de kicks vind ik wel vet. Met het tempo waarin ze samen platen maken kunnen ze volgend jaar een X-Qlusive organiseren. Dromen mag altijd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 14:06 
 
Hardtraxx Crew

Heel vet deze :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja ook deze is heel vet.

Het is juist goed denk ik dat Phuture Noize & B-Front meer de "moderne" kant van hardstyle pakken. Hun platen blijven enorm verfrissend er door maar toch dat vertrouwde meeslepende houden. Beter dit dan dat ze met hun oude spul blijven zitten en daardoor uiteindelijk in de vergetelheid raken.

Niet alle kicks enorm blij mee maar het geheel is nog steeds heel tof omdat de plaat zo veel toffe shit er in heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja ook deze is heel vet.

Het is juist goed denk ik dat Phuture Noize & B-Front meer de "moderne" kant van hardstyle pakken. Hun platen blijven enorm verfrissend er door maar toch dat vertrouwde meeslepende houden. Beter dit dan dat ze met hun oude spul blijven zitten en daardoor uiteindelijk in de vergetelheid raken.

Niet alle kicks enorm blij mee maar het geheel is nog steeds heel tof omdat de plaat zo veel toffe shit er in heeft.


Precies.
Ze gaan mee met de tijd zonder hun identiteit te verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ja ook deze is heel vet.

Het is juist goed denk ik dat Phuture Noize & B-Front meer de "moderne" kant van hardstyle pakken. Hun platen blijven enorm verfrissend er door maar toch dat vertrouwde meeslepende houden. Beter dit dan dat ze met hun oude spul blijven zitten en daardoor uiteindelijk in de vergetelheid raken.

Niet alle kicks enorm blij mee maar het geheel is nog steeds heel tof omdat de plaat zo veel toffe shit er in heeft.


Mooi samengevat wat mij betreft.
Hele dikke plaat, ook erg benieuwd naar hun event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2024 00:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Heel vet deze :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2024 10:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vet is die wel maar jammer van de climax kicks
Ook verwacht je een anti na die fakedrop wat niet komt
In due fakedrop zijn de kicks beter
Had nu wel een dikke anti willen horen en daarna nog een melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2024 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja ook deze is heel vet.

Het is juist goed denk ik dat Phuture Noize & B-Front meer de "moderne" kant van hardstyle pakken. Hun platen blijven enorm verfrissend er door maar toch dat vertrouwde meeslepende houden. Beter dit dan dat ze met hun oude spul blijven zitten en daardoor uiteindelijk in de vergetelheid raken.

Niet alle kicks enorm blij mee maar het geheel is nog steeds heel tof omdat de plaat zo veel toffe shit er in heeft.


Precies, toffe plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2024 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is dit ongelofelijk goed. Dit is echt de B-Front (en Phuture Noize) die ik gemist heb.

Manier hoe ze hun sounds hebben geupdate zonder hun eigen sound te verliezen is echt een groot compliment waard.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle