M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Solstice - Before It All Started (DWX1556)

Label: Dirty Workz
WEB release: 10/01/2024

Tracks:
Solstice - Before It All Started

Samples:

Bron:
Image
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Dit is echt belachelijk fijn :loving: (L) Dat dit zo als release in de 2e week maar een start van een mooi euforisch jaar mag zijn.
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 12 days ago
Heerlijk man
Hardtraxx Veteran
3201 posts member since 2011
last seen 58 minutes ago
Geweldig weer zeg :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Wat een vibes :loving:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 17 days ago
Deze is goed, ja! :loving:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Jaar begint goed voor de euforische hardstyle zo ja. :loving:
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 2 days ago
:love: :love: :love: - wat een bak aan zomerse euforie weer..

45k maandelijkse luisteraars op Spotify heeft ie.. dit trek je als beginnende raw artiest op een random label tegenwoordig al met een paar tracks op je naam bij elkaar (raw liefhebber, maar even voor het contrast).

Toch iemand die al met al zo'n 10 jaar mooie en speciale tracks aan het releasen is. Hoop dat z'n carriere nu eindelijk wat meer van de grond komt voor hem in het jaar van de comeback van de euphoric, zodat 'ie nooit terug hoeft naar Spanje en hier blijft want ik moet nog steeds naar een setje van hem :drool:
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Ziek hoog big time rush gehalte die breaks maar climax wel goeie
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Wat ben ik blij dat er tegenwoordig weer wat meer van dit soort muziek langskomt zeg, heerlijk dit :loving:
A
Hardtraxxer
242 posts member since 2023
last seen 12 hours ago
Poah wat goed dit :surrender:
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Helicaze wrote:Wat een vibes :loving:
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 2 days ago
Hele dag al op repeat :loving:
Hardtraxx Veteran
5515 posts member since 2010
Heerlijk euforische track, zeker in combinatie met de fijne vocals :love: :loving:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 21 minutes ago
Hele fijne vocals, fijne melodie, heerlijke plaat dit :loving:
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Wat een plaat :loving:
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Zaagkick wrote::love: :love: :love: - wat een bak aan zomerse euforie weer..

45k maandelijkse luisteraars op Spotify heeft ie.. dit trek je als beginnende raw artiest op een random label tegenwoordig al met een paar tracks op je naam bij elkaar...
Is dit iets waar je je als artiest heel erg druk over moet maken? In mijn optiek niet, een artiest moet maken wat ie wil en niet naar anderen kijken. Mooi als je als artiest financieel rond kan komen, maar de meerderheid kan dat niet en maakt muziek omdat hun hart dat zegt, niet hun portemonnee.

Verder goede plaat! Een eigen stijl!
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 49 minutes ago
SQREUR wrote:
Zaagkick wrote::love: :love: :love: - wat een bak aan zomerse euforie weer..

45k maandelijkse luisteraars op Spotify heeft ie.. dit trek je als beginnende raw artiest op een random label tegenwoordig al met een paar tracks op je naam bij elkaar...
Is dit iets waar je je als artiest heel erg druk over moet maken? In mijn optiek niet, een artiest moet maken wat ie wil en niet naar anderen kijken. Mooi als je als artiest financieel rond kan komen, maar de meerderheid kan dat niet en maakt muziek omdat hun hart dat zegt, niet hun portemonnee.

Verder goede plaat! Een eigen stijl!
Ja en nee, hij heeft tenslotte wel de keuze gemaakt om in Nederland te wonen ipv Spanje. En dat doet hij niet alleen omdat hij passie heeft voor zijn muziek. Hij hoopt zich natuurlijk ook meer te kunnen vestigen in ons kikkerlandje en als je dan op Spotify slechts 45000 maandelijkse luisteraars hebt zegt dat natuurlijk ook wel wat over je populariteit in het algemeen.

Verder gewoon top dat hij blijft maken wat hij wilt maar denk niet dat het hem niets doet en denk ook echt wel dat dit in zijn achterhoofd zit :P Het is voor hem natuurlijk een hele grote stap.

Hopelijk pakt hij snel grotere podia's op. Aan zijn muziek ligt het imo niet.
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Ja en nee, hij heeft tenslotte wel de keuze gemaakt om in Nederland te wonen ipv Spanje...
Als artiest blijf je natuurlijk hopen dat het allemaal aanslaat, en die kans is hier groter natuurlijk. Alles als artiest is een gok en niks is guarantee for success. Ik zou gek worden als ik constant met dit soort cijfers moet dealen. Ook zou ik in deze tijd dubbel nadenken of ik wel in deze tiktok/spotify rabbithole zou willen zitten. Ik gun hem het allerbeste, en hoop dat Euphoric Hardstyle weer goed terrein wint!
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ja dit is echt helemaal top. :worship:
Vooral die tweede climax en opbouw daar naartoe vind ik echt geweldig. :loving:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
SQREUR wrote: Is dit iets waar je je als artiest heel erg druk over moet maken? In mijn optiek niet, een artiest moet maken wat ie wil en niet naar anderen kijken.
Hij was daar wel gefrustreerd over, maar euforische hardstyle lijkt nu de wind weer wat mee te hebben.
Nuracore wrote: en als je dan op Spotify slechts 45000 maandelijkse luisteraars hebt zegt dat natuurlijk ook wel wat over je populariteit in het algemeen.
Dat zijn individuele luisteraars. Als je een kleine maar loyale fanbase hebt die iedere dag 10x een nummer van jou beluisteren en erg dedicated jouw shows bezoeken dan kan dat rendabel zijn. Dat zal in de hardstyle wel niet snel gebeuren.
Nuracore wrote: Ja en nee, hij heeft tenslotte wel de keuze gemaakt om in Nederland te wonen ipv Spanje. En dat doet hij niet alleen omdat hij passie heeft voor zijn muziek.
Hij heeft hier idd ook nog ergens anders passie voor.

Solstice is een hele goede en muzikale producer. Zie hem graag als vaste noot in het euforische landschap.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Heel erg vet. :worship: :worship:

Zou mooi zijn als euforisch dit jaar weer meer terrein wint. :yes:
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 49 minutes ago

Minutes of fame voor een aantal hier
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dit nummer wordt beter met de keer je het luistert he. Ik kan nu al zeggen dat deze in mijn top 3 van 2024 komt. En ja, dat bepaal ik wel even hier op het forum.

:loving: