Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 08:50 
 
Hardtraxx Crew

Solstice - Before It All Started (DWX1556)

Label: Dirty Workz
WEB release: 10/01/2024

Tracks:
Solstice - Before It All Started

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 08:50 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 09:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is echt belachelijk fijn :loving: (L) Dat dit zo als release in de 2e week maar een start van een mooi euforisch jaar mag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 10:22 
 
Hardtraxxer

Heerlijk man
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldig weer zeg :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vibes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze is goed, ja! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaar begint goed voor de euforische hardstyle zo ja. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 14:50 
 
Hardtraxxer

:love: :love: :love: - wat een bak aan zomerse euforie weer..

45k maandelijkse luisteraars op Spotify heeft ie.. dit trek je als beginnende raw artiest op een random label tegenwoordig al met een paar tracks op je naam bij elkaar (raw liefhebber, maar even voor het contrast).

Toch iemand die al met al zo'n 10 jaar mooie en speciale tracks aan het releasen is. Hoop dat z'n carriere nu eindelijk wat meer van de grond komt voor hem in het jaar van de comeback van de euphoric, zodat 'ie nooit terug hoeft naar Spanje en hier blijft want ik moet nog steeds naar een setje van hem :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziek hoog big time rush gehalte die breaks maar climax wel goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ben ik blij dat er tegenwoordig weer wat meer van dit soort muziek langskomt zeg, heerlijk dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 17:16 
 
Hardtraxxer

Poah wat goed dit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wat een vibes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dag al op repeat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk euforische track, zeker in combinatie met de fijne vocals :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne vocals, fijne melodie, heerlijke plaat dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 15:50 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
:love: :love: :love: - wat een bak aan zomerse euforie weer..

45k maandelijkse luisteraars op Spotify heeft ie.. dit trek je als beginnende raw artiest op een random label tegenwoordig al met een paar tracks op je naam bij elkaar...


Is dit iets waar je je als artiest heel erg druk over moet maken? In mijn optiek niet, een artiest moet maken wat ie wil en niet naar anderen kijken. Mooi als je als artiest financieel rond kan komen, maar de meerderheid kan dat niet en maakt muziek omdat hun hart dat zegt, niet hun portemonnee.

Verder goede plaat! Een eigen stijl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
Zaagkick schreef:
:love: :love: :love: - wat een bak aan zomerse euforie weer..

45k maandelijkse luisteraars op Spotify heeft ie.. dit trek je als beginnende raw artiest op een random label tegenwoordig al met een paar tracks op je naam bij elkaar...


Is dit iets waar je je als artiest heel erg druk over moet maken? In mijn optiek niet, een artiest moet maken wat ie wil en niet naar anderen kijken. Mooi als je als artiest financieel rond kan komen, maar de meerderheid kan dat niet en maakt muziek omdat hun hart dat zegt, niet hun portemonnee.

Verder goede plaat! Een eigen stijl!


Ja en nee, hij heeft tenslotte wel de keuze gemaakt om in Nederland te wonen ipv Spanje. En dat doet hij niet alleen omdat hij passie heeft voor zijn muziek. Hij hoopt zich natuurlijk ook meer te kunnen vestigen in ons kikkerlandje en als je dan op Spotify slechts 45000 maandelijkse luisteraars hebt zegt dat natuurlijk ook wel wat over je populariteit in het algemeen.

Verder gewoon top dat hij blijft maken wat hij wilt maar denk niet dat het hem niets doet en denk ook echt wel dat dit in zijn achterhoofd zit :P Het is voor hem natuurlijk een hele grote stap.

Hopelijk pakt hij snel grotere podia's op. Aan zijn muziek ligt het imo niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Ja en nee, hij heeft tenslotte wel de keuze gemaakt om in Nederland te wonen ipv Spanje...


Als artiest blijf je natuurlijk hopen dat het allemaal aanslaat, en die kans is hier groter natuurlijk. Alles als artiest is een gok en niks is guarantee for success. Ik zou gek worden als ik constant met dit soort cijfers moet dealen. Ook zou ik in deze tijd dubbel nadenken of ik wel in deze tiktok/spotify rabbithole zou willen zitten. Ik gun hem het allerbeste, en hoop dat Euphoric Hardstyle weer goed terrein wint!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit is echt helemaal top. :worship:
Vooral die tweede climax en opbouw daar naartoe vind ik echt geweldig. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2024 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
Is dit iets waar je je als artiest heel erg druk over moet maken? In mijn optiek niet, een artiest moet maken wat ie wil en niet naar anderen kijken.


Hij was daar wel gefrustreerd over, maar euforische hardstyle lijkt nu de wind weer wat mee te hebben.

Nuracore schreef:
en als je dan op Spotify slechts 45000 maandelijkse luisteraars hebt zegt dat natuurlijk ook wel wat over je populariteit in het algemeen.


Dat zijn individuele luisteraars. Als je een kleine maar loyale fanbase hebt die iedere dag 10x een nummer van jou beluisteren en erg dedicated jouw shows bezoeken dan kan dat rendabel zijn. Dat zal in de hardstyle wel niet snel gebeuren.

Nuracore schreef:
Ja en nee, hij heeft tenslotte wel de keuze gemaakt om in Nederland te wonen ipv Spanje. En dat doet hij niet alleen omdat hij passie heeft voor zijn muziek.


Hij heeft hier idd ook nog ergens anders passie voor.


Solstice is een hele goede en muzikale producer. Zie hem graag als vaste noot in het euforische landschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2024 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel erg vet. :worship: :worship:

Zou mooi zijn als euforisch dit jaar weer meer terrein wint. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Minutes of fame voor een aantal hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nummer wordt beter met de keer je het luistert he. Ik kan nu al zeggen dat deze in mijn top 3 van 2024 komt. En ja, dat bepaal ik wel even hier op het forum.

:loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle