Ik vind het echt opmerkelijk dat RR dit zelf zijn best geproduceerde album noemt. Ik ben zelf geen producer maar ik vind dit echt vele malen amateuristischer klinken dan The One Man Army van 5 jaar geleden. Reincarnation en Contaminated Children zijn de enige platen die ik nog wel vet vind. Zou het album voorderest denk ik nauwelijks opzetten.
Inderdaad. Ik moet zeggen dat ik dit album een stuk beter vind dan afgelopen jaar, maar platen zoals Brutal 8.0 remix en Kick That Kick vind ik gewoon een kickfestijn en om die reden niet heel spannend. Die sound en stijl die RR bij TOMA had, spreekt me gewoon meer aan dan zijn recente stijl. Maar over het algemeen een prima album.FransBezig wrote:Ik vind het echt opmerkelijk dat RR dit zelf zijn best geproduceerde album noemt. Ik ben zelf geen producer maar ik vind dit echt vele malen amateuristischer klinken dan The One Man Army van 5 jaar geleden.
Favorieten: Stronger & Better, Story of Origin (kicks in climax matig), Remember the Name, Trailblazer (jammer van anti), Dirty Politics (climax minder)