Related topics
- View the latest post: Element | Decibel outdoor 2023 | Xtreme Raw | SAVAGE SUNDAY
- View the latest post: SoulGaps @ Xtreme Raw Guest #001
- View the latest post: Kruelty @ Decibel 2025 (Xtra Raw)
- View the latest post: Thyron - XTREME XTASY (IAH141)
- View the latest post: Thyron 'XTREME XTASY' LIVE | Shockerz 2023 | Full Live Registration
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
Las veel positieve dingen over kruelty op ht dus was benieuwd maar wat een grafherrie dit wtf. Dit is toch precies wat malice & rooler 8 jaar terug ofzo deden en toen ook al kut was?
Wat Malice & Rooler 8 jaar terug deden was juist tering goed in mijn ogen, maar smaken verschillen uiteraard.UptempoSoldaat0411 wrote:Las veel positieve dingen over kruelty op ht dus was benieuwd maar wat een grafherrie dit wtf. Dit is toch precies wat malice & rooler 8 jaar terug ofzo deden en toen ook al kut was?
Precies! Gearbox 2015-2016Hekzitter wrote:Wat Malice & Rooler 8 jaar terug deden was juist tering goed in mijn ogen, maar smaken verschillen uiteraard.UptempoSoldaat0411 wrote:Las veel positieve dingen over kruelty op ht dus was benieuwd maar wat een grafherrie dit wtf. Dit is toch precies wat malice & rooler 8 jaar terug ofzo deden en toen ook al kut was?
Jup.Hekzitter wrote:Wat Malice & Rooler 8 jaar terug deden was juist tering goed in mijn ogen, maar smaken verschillen uiteraard.UptempoSoldaat0411 wrote:Las veel positieve dingen over kruelty op ht dus was benieuwd maar wat een grafherrie dit wtf. Dit is toch precies wat malice & rooler 8 jaar terug ofzo deden en toen ook al kut was?
Daar is imo (samen met Delete z'n sound van rond die tijd) toen de basis gelegd van wat later een Rooler/Adjuzt/Element enz. gingen doen, a.k.a. de gated namen die hierop gingen voortborduren.
Eens, en Kruelty is ook wat meer duister/industrial/hardtechno achtig dus precies hetzelfde is het ook niet imo.Hekzitter wrote:Wat Malice & Rooler 8 jaar terug deden was juist tering goed in mijn ogen, maar smaken verschillen uiteraard.UptempoSoldaat0411 wrote:Las veel positieve dingen over kruelty op ht dus was benieuwd maar wat een grafherrie dit wtf. Dit is toch precies wat malice & rooler 8 jaar terug ofzo deden en toen ook al kut was?
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 7 hours ago
En vergeet de SM maskers en kettingen niet, dat onderscheidt Kruelty pas echt van de massa.