Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 15:04 
 
Hardtraxxer



Tracklist:

TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Las veel positieve dingen over kruelty op ht dus was benieuwd maar wat een grafherrie dit wtf. Dit is toch precies wat malice & rooler 8 jaar terug ofzo deden en toen ook al kut was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 09:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was live echt bruut! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Las veel positieve dingen over kruelty op ht dus was benieuwd maar wat een grafherrie dit wtf. Dit is toch precies wat malice & rooler 8 jaar terug ofzo deden en toen ook al kut was?


Wat Malice & Rooler 8 jaar terug deden was juist tering goed in mijn ogen, maar smaken verschillen uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
Las veel positieve dingen over kruelty op ht dus was benieuwd maar wat een grafherrie dit wtf. Dit is toch precies wat malice & rooler 8 jaar terug ofzo deden en toen ook al kut was?


Wat Malice & Rooler 8 jaar terug deden was juist tering goed in mijn ogen, maar smaken verschillen uiteraard.

Precies! Gearbox 2015-2016 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
Las veel positieve dingen over kruelty op ht dus was benieuwd maar wat een grafherrie dit wtf. Dit is toch precies wat malice & rooler 8 jaar terug ofzo deden en toen ook al kut was?


Wat Malice & Rooler 8 jaar terug deden was juist tering goed in mijn ogen, maar smaken verschillen uiteraard.

Jup.
Daar is imo (samen met Delete z'n sound van rond die tijd) toen de basis gelegd van wat later een Rooler/Adjuzt/Element enz. gingen doen, a.k.a. de gated namen die hierop gingen voortborduren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:27 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
Las veel positieve dingen over kruelty op ht dus was benieuwd maar wat een grafherrie dit wtf. Dit is toch precies wat malice & rooler 8 jaar terug ofzo deden en toen ook al kut was?


Wat Malice & Rooler 8 jaar terug deden was juist tering goed in mijn ogen, maar smaken verschillen uiteraard.


Eens, en Kruelty is ook wat meer duister/industrial/hardtechno achtig dus precies hetzelfde is het ook niet imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:39 
 
Hardtraxxer

En vergeet de SM maskers en kettingen niet, dat onderscheidt Kruelty pas echt van de massa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 14:08 
 
Hardtraxxer

dis me iets te duister
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 19:17 
 
Hardtraxxer

Baas :worship:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle