Vind ik ookknefiejjj wrote:djpatt wrote:vink ik wel meevallenHardstylez wrote:Second identity is echt geweldig bezig
Wet een tracks seg![]()
De livesets zitten ook goed ineen dus..goed nieuw duo gevonden
t zijn gewoon standaard tracks
stylen van scope en alusion samen
heel erg bijzonder vind ik het niet
ik vind ze dus ook niet bijzonder, maar wel fijn om naar te luisteren. Veel vinden het te soft maar ik vind ze toch aardig hard vooral Identify
Related topics
- View the latest post: D-Mind & Wavolizer - Identify
- View the latest post: Second Identity - Moving Madness (Live Edit)
- View the latest post: Nuracore - A-lusion & Scope Dj Presents Second Identity The Album
- View the latest post: Second Identity - God Of The Underworld (Live Edit)
- View the latest post: Revelations · Second identity album tour ( The Level, Arnhem, 18-03-2011)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Amplified
Identify vind ik ietwat minder, leuke melo dat wel
Identify vind ik ietwat minder, leuke melo dat wel
Nooit. Scantraxx Silver is digitaal only.Donkey controller wrote:wanneer vinyl release ?
gvd ik heb er wel paar plaatjes van.. dat zuigt egt maarja boeie..Khadber wrote:Nooit. Scantraxx Silver is digitaal only.Donkey controller wrote:wanneer vinyl release ?
valt Amplified nou eigenlijk onder Raw Hardstyle of Euphoric Hardstyle?
valt gewoon onder hardstyle, gewoon ophouden met die termenJosh-T wrote:valt Amplified nou eigenlijk onder Raw Hardstyle of Euphoric Hardstyle?
gisteren live edits gehoord van deze plaat
Hierr was ik al bang voor >_<;Josh-T wrote:valt Amplified nou eigenlijk onder Raw Hardstyle of Euphoric Hardstyle?
idd, weer komt hardstyle een stapje dichter bij de afgrondSunboom wrote:Hierr was ik al bang voor >_<;Josh-T wrote:valt Amplified nou eigenlijk onder Raw Hardstyle of Euphoric Hardstyle?
ik bedoelde er ook mee te zeggen dat ik tegen die hokjes ben, ik kan zelf ook niet tegen die termen..
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Laat t lekker hardstyle. T ene zal ruiger zijn en t ander softer nouen so be it!
Ja, inderdaad, door die hokjes krijg je echt het gevoel dat je wat mag variëren in een set met harde en zacte nummers, en ik vind zelf bijna alle hardstyle goed, dusja. (beetje off topic ditsanderovic wrote:Laat t lekker hardstyle. T ene zal ruiger zijn en t ander softer nouen so be it!
Amplified is gewoon rawstyle hoor? Het is misschien niet de meeste harde track in de rawstyle, maar het voldoet wel aan de kenmerken van rawstyle.
En wat een onzin, een aantal platen van Scott Project is voor de een hardstyle en voor de ander hardtrance, betekende dat de ondergang...
Moest Hardstyle nooit bedacht zijn omdat er eventueel platen uitgebracht zouden kunnen worden die niet exact binnen 1 subgenre vallen. Als je zelf geen baat hebt bij een subgenre ok, maar er zijn ook genoeg mensen die alleen 1 of 2 bepaalde subgenres mooi vinden van een stijl en voor hen is die onderverdeling een uitkomst.
En wat een onzin, een aantal platen van Scott Project is voor de een hardstyle en voor de ander hardtrance, betekende dat de ondergang...
maar wat nu als b front een track van toneshifters draaid, loopt dan iedereen kwaad weg of noemen ze dat dan ook rawLyst wrote:Amplified is gewoon rawstyle hoor? Het is misschien niet de meeste harde track in de rawstyle, maar het voldoet wel aan de kenmerken van rawstyle.
En wat een onzin, een aantal platen van Scott Project is voor de een hardstyle en voor de ander hardtrance, betekende dat de ondergang...Moest Hardstyle nooit bedacht zijn omdat er eventueel platen uitgebracht zouden kunnen worden die niet exact binnen 1 subgenre vallen. Als je zelf geen baat hebt bij een subgenre ok, maar er zijn ook genoeg mensen die alleen 1 of 2 bepaalde subgenres mooi vinden van een stijl en voor hen is die onderverdeling een uitkomst.
Je moet het zo zien, delicate sound of thunder was een feest waar vooral veel early-only liefhebbers op afkwamen.
Als Thera dan opeens een plaat als Headhunterz - Psychedelic gaat spelen, dan denk ik wel dat het publiek op zn minst stil gaat staan, dan wel niet wegloopt.
Als Thera dan opeens een plaat als Headhunterz - Psychedelic gaat spelen, dan denk ik wel dat het publiek op zn minst stil gaat staan, dan wel niet wegloopt.