Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 23:05 

Hardtraxx Elite

idd ik draai zelf ook met vinyl en ben nog niet van plan om over te stappen naar cdtjes -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 23:47 

Hardtraxxer

Pithune schreef:
djpatt schreef:
Henk-Jan schreef:
Valt me mee dat deze nog op vinyl komt.

beter releasen ze idd niks meer op vinyl

Iemand ooit verteld wat voor een zeikzwans je kan zijn?

Platen moeten ze gewoon zo lang mogelijk blijven drukken, der zijn tonnen vinyl liefhebbers (waaronder ikzelf) die nog altijd trouw 12''es kopen/verzamelen
Dat vinyl eruit gaat is wel duidelijk, maar dat hoef je niet te pushen door te zeggen dat het geen zin meer heeft omdat jij er niets aan hebt

:worship: :worship:

waaronder ik! draaien met vinyl is iets apart, iets echts, iets waar meer gevoel bij zit dan een simpel weg gewone cd! maar ik geef toe dat het minder word en op een dag zal het ophouden... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 10:15 

Hardtraxx Addict

Ik vind er niet echt veel aan.. Beetje standaard track (op de mid van Amplified na, misschien). Kan me niet boeien, helaas! Scope DJ en A-Lusion zijn de laatste 2 jaar toch wel erg achteruit gegaan, vind ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 12:44 

Hardtraxx Veteran

Amplified is echt geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 01:42 

Hardtraxxer

uit @ Hardstyle.com

http://www.hardstyle.com/second-identity/amplified/
http://www.hardstyle.com/second-identity/identify/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 08:12 

Hardtraxx Veteran

xsjefkex schreef:

Das snel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 10:26 

Hardtraxx Addict

QonFuzion schreef:
Ik vind er niet echt veel aan.. Beetje standaard track (op de mid van Amplified na, misschien). Kan me niet boeien, helaas! Scope DJ en A-Lusion zijn de laatste 2 jaar toch wel erg achteruit gegaan, vind ik..

Ik vind juist het tegenovergestelde. A-lusion heeft mij nooit echt geboeid en van scope DJ vind ik alleen spin that shit (remix) en househeads (die net uit is) lekker. En een compinatie van die 2 brengt voor mij gewoon 2 lekkere tracks. En idd ze zijn redelijk standaard maar toch pakken ze me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 14:31 

Hardtraxx Veteran

Melo Identify :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 14:55 

Hardtraxx Addict

freddyadu8 schreef:
Melo & outro Identify :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 15:25 

Donateur

Ik heb em hoor :D
Maar vind alleen A1 wat, de B kant vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 15:52 

freddyadu8 schreef:
Melo Identify :loving:

*gaap*

Saaie release
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 17:23 

Hardtraxx Addict

sanderovic schreef:
QonFuzion schreef:

Ik vind juist het tegenovergestelde. A-lusion heeft mij nooit echt geboeid en van scope DJ vind ik alleen spin that shit (remix) en househeads (die net uit is) lekker. En een compinatie van die 2 brengt voor mij gewoon 2 lekkere tracks. En idd ze zijn redelijk standaard maar toch pakken ze me!

Okee, dat kan. ;)
Ik vind zelf A-Lusion's eerdere werk best vet. Voodoo en Guidelinez vind ik echt goed lekker! Veritas vind ik nog steeds erg goed, In Trouble vind ik best lekker (net als Too Close), maar zijn werk uit 2006/2007 enz vind ik nog wel beter.
Scope DJ's Lockdown vind ik nog steeds een prachtige plaat (en om die reden kan ik ook Mashed Up Volume 1 wel waarderen). Verder hadden we Twilight, Rock Hypnotic en My Vision die ik wel kon waarderen. Ik vond het altijd wel leuke plaatjes: geen enorme bommetjes, maar gewoon lekker wegluisterende Hardstyle voor aan het begin van een setje.

Ik moet daarbij wel zeggen dat ik A-Lusion en Scope DJ de laatste tijd wel echt achteruit vind gaan.
Maarja, dat is hoe ik er over denk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 17:45 

Hardtraxx Addict

QonFuzion schreef:
sanderovic schreef:
QonFuzion schreef:

Okee, dat kan. ;)
Ik vind zelf A-Lusion's eerdere werk best vet. Voodoo en Guidelinez vind ik echt goed lekker! Veritas vind ik nog steeds erg goed, In Trouble vind ik best lekker (net als Too Close), maar zijn werk uit 2006/2007 enz vind ik nog wel beter.
Scope DJ's Lockdown vind ik nog steeds een prachtige plaat (en om die reden kan ik ook Mashed Up Volume 1 wel waarderen). Verder hadden we Twilight, Rock Hypnotic en My Vision die ik wel kon waarderen. Ik vond het altijd wel leuke plaatjes: geen enorme bommetjes, maar gewoon lekker wegluisterende Hardstyle voor aan het begin van een setje.

Ik moet daarbij wel zeggen dat ik A-Lusion en Scope DJ de laatste tijd wel echt achteruit vind gaan.

Jep ik snap jou mening die tracks die jij noemt waren opzich wel aardig.. die heb ik ook een een aantal keren geluisterd, maar ik was ze toen vrij snel zat. Hoewel veritas nog wel 1 van de betere was. Maargoed iedereen zo zijn mening he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 18:56 

Hardtraxx Addict

9/10 voor deze super platen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 18:58 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Staan er ook nog 959634164 op de wachtlijst hè ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 15:53 

Hardtraxxer

Wat een saaie tracks, doet me echt absoluut niets. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 16:49 

Hardtraxx Addict

dikke release!
Lang op moeten wachten na hardbass
verslavende deuntjes!, en keihard in 1.. pro van onze ome scope vindt ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 17:09 

Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:
dikke release!
Lang op moeten wachten na hardbass
verslavende deuntjes!, en keihard in 1.. pro van onze ome scope vindt ik

en niet van a lusion dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 21:16 

Donateur

QonFuzion schreef:
Okee, dat kan. ;)

Mee eens. A-lusion 3 jaar terug was heel erg vet altijd. Drummer Beat :love:
Scope DJ was een tijdje terug ook beter dan nu. Vind ze allebei wel wat minder dan vroegah qua stijl, maar nog steeds erg goed vergeleken met andere producers. Reaching Out/Between Worlds heb ik helemaal doodgedraaid, 2 supergeile platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 14:52 

Hardtraxxer

Amplified is wel lekker... maar Identify is zo verrekte saai :thumbdown:
Het zal wel... doe mij Tuneboy of The Machine maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 16:19 

Hardtraxxer

Second identity is echt geweldig bezig
Wet een tracks seg :bomb:
De livesets zitten ook goed ineen dus..goed nieuw duo gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 16:21 

Hardtraxx Veteran

Hardstylez schreef:

vink ik wel meevallen

t zijn gewoon standaard tracks

stylen van scope en alusion samen

heel erg bijzonder vind ik het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 19:06 

Hardtraxxer

djpatt schreef:
Hardstylez schreef:

vink ik wel meevallen

t zijn gewoon standaard tracks

stylen van scope en alusion samen

ik vind ze dus ook niet bijzonder, maar wel fijn om naar te luisteren. Veel vinden het te soft maar ik vind ze toch aardig hard vooral Identify
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 19:29 

Hardtraxxer

djpatt schreef:
Het zijn gewoon standaard tracks

Dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 19:34 

Hardtraxx Veteran

Martinos schreef:
djpatt schreef:
Het zijn gewoon standaard tracks