sanderovic schreef:
QonFuzion schreef:
Ik vind er niet echt veel aan.. Beetje standaard track (op de mid van Amplified na, misschien). Kan me niet boeien, helaas! Scope DJ en A-Lusion zijn de laatste 2 jaar toch wel erg achteruit gegaan, vind ik..
Ik vind juist het tegenovergestelde. A-lusion heeft mij nooit echt geboeid en van scope DJ vind ik alleen spin that shit (remix) en househeads (die net uit is) lekker. En een compinatie van die 2 brengt voor mij gewoon 2 lekkere tracks. En idd ze zijn redelijk standaard maar toch pakken ze me!
Okee, dat kan.

Ik vind zelf A-Lusion's eerdere werk best vet. Voodoo en Guidelinez vind ik echt goed lekker! Veritas vind ik nog steeds erg goed, In Trouble vind ik best lekker (net als Too Close), maar zijn werk uit 2006/2007 enz vind ik nog wel beter.
Scope DJ's Lockdown vind ik nog steeds een prachtige plaat (en om die reden kan ik ook Mashed Up Volume 1 wel waarderen). Verder hadden we Twilight, Rock Hypnotic en My Vision die ik wel kon waarderen. Ik vond het altijd wel leuke plaatjes: geen enorme bommetjes, maar gewoon lekker wegluisterende Hardstyle voor aan het begin van een setje.
Ik moet daarbij wel zeggen dat ik A-Lusion en Scope DJ de laatste tijd wel echt achteruit vind gaan.
Maarja, dat is hoe ik er over denk.