Ik vind de melodie dus echt wel een Decibel-gevoel meegeven, ook de kicks vallen me goed mee in de climax. Lijkt me wel cool als we een omgekeerd 2014 trucje doen (toen B-Front en Frequencerz een remix maakten van het anthem van Psyko Punkz) en Jay Reeve & Sephyx een euforische remix hiervan te laten maken, aangezien zij toch samen op de mainstage staan 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Klinkt lang niet zo slecht als dat ik van tevoren verwacht had.
Ja hier wel mee eens!Albatrots wrote:Moet zeggen dat het al mijn verwachtingen wel overtreft. Vindt het een prima anthem en ook qua kicks valt het wel mee. 1e en 3e klinkt best dik zelfs. Het voelt qua synth + melodie ook wel echt als een Decibel anthem op de een of andere manier.
Als je ziet wat voor podia Act of Rage pakt de laatste jaren is he tniet zo heel verrassend toch, populaire naam die gewoon bij de grootste namen van het moment hoort.Albatrots wrote: Toch vind ik het ergens scheef dat iemand met zo weinig releases (vaak ook nog collabs/remixen) in de afgelopen jaren een anthem krijgt voor een feest als Decibel.
Vond het op het eerste gezicht ook niet een super logische keuze voor een zomesr anthem, maar valt me inderdaad absoluut niet tegen
Verrassend is het zeker niet qua populariteit. Alleen die populariteit vind ik dus ook bijzonder gezien hetzelfde argument (relatief heel weinig releases over de laatste 3 jaar, waarvan 2/3 collabs/remixen). Gelukkig heb ik er persoonlijk geen last vanRickzel wrote:Als je ziet wat voor podia Act of Rage pakt de laatste jaren is he tniet zo heel verrassend toch, populaire naam die gewoon bij de grootste namen van het moment hoort.
AOR gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Daarom zo weinig releases de afgelopen tijd.Albatrots wrote:Verrassend is het zeker niet qua populariteit. Alleen die populariteit vind ik dus ook bijzonder gezien hetzelfde argument (relatief heel weinig releases over de laatste 3 jaar, waarvan 2/3 collabs/remixen). Gelukkig heb ik er persoonlijk geen last vanRickzel wrote:Als je ziet wat voor podia Act of Rage pakt de laatste jaren is he tniet zo heel verrassend toch, populaire naam die gewoon bij de grootste namen van het moment hoort.
Kunnen meer artiesten een voorbeeld aannemen
Heb ik zelf een andere mening over, maar kwaliteit en persoonlijke smaak kan nog wel eens door elkaar kruisen, dus zal er verder niet op in gaan. Meer van dit soort platen en hij wordt voor mij iig een stuk interessanterMartin Waus wrote:AOR gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Daarom zo weinig releases de afgelopen tijd.
Kunnen meer artiesten een voorbeeld aannemen
Vet anthem wel zo in LQ - benieuwd naar de HQ 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Vind de melodie echt wel tof eigenlijk. En een lekker energiek eerste stukje midintro.
Maar het gedeelte van 1:26 tot 2:11 mag er uit. Dan is het een prima anthem.
Maar het gedeelte van 1:26 tot 2:11 mag er uit. Dan is het een prima anthem.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Vind t wel een vet plaatje eigenlijk. Vind de climax met melodie lekker zomers klinken.
Best een lekker nummer, laatste paar jaren vond ik Act of Rage helemaal niks, maar dit is prima te doen 
Leuk, zomers nummer geworden! Fijne melodie en de reverse bass op het begin is echt een mooie toevoeging!
Even in zijn volledigheid geluisterd maar nee, vind de reversed bass ook erg slapjes klinken en de rest van de kicks zijn gewoon niet mijn ding. Melodie klinkt mij ook te onsamenhanged.
Prima anthem dit
Alleen dat "You can tell, it's de-ci-bel" vind ik wel wat cringy
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Na een paar keer luisteren vind ik het best een leuke plaat/anthem. Krijg er wel een zomers, Decibel gevoel bij. De mid met zaagkick is wel ongepast en onnodig wmb
-
THardtraxxer
- 502 posts member since 2022
- last seen Nov 2025
nog beter zelfshttps://www.youtube.com/watch?v=6N3P3OEoU1k