Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik vind de melodie dus echt wel een Decibel-gevoel meegeven, ook de kicks vallen me goed mee in de climax. Lijkt me wel cool als we een omgekeerd 2014 trucje doen (toen B-Front en Frequencerz een remix maakten van het anthem van Psyko Punkz) en Jay Reeve & Sephyx een euforische remix hiervan te laten maken, aangezien zij toch samen op de mainstage staan :)
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Klinkt lang niet zo slecht als dat ik van tevoren verwacht had.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Albatrots wrote:Moet zeggen dat het al mijn verwachtingen wel overtreft. Vindt het een prima anthem en ook qua kicks valt het wel mee. 1e en 3e klinkt best dik zelfs. Het voelt qua synth + melodie ook wel echt als een Decibel anthem op de een of andere manier.
Ja hier wel mee eens!
Albatrots wrote: Toch vind ik het ergens scheef dat iemand met zo weinig releases (vaak ook nog collabs/remixen) in de afgelopen jaren een anthem krijgt voor een feest als Decibel.
Als je ziet wat voor podia Act of Rage pakt de laatste jaren is he tniet zo heel verrassend toch, populaire naam die gewoon bij de grootste namen van het moment hoort.

Vond het op het eerste gezicht ook niet een super logische keuze voor een zomesr anthem, maar valt me inderdaad absoluut niet tegen :)
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Rickzel wrote:Als je ziet wat voor podia Act of Rage pakt de laatste jaren is he tniet zo heel verrassend toch, populaire naam die gewoon bij de grootste namen van het moment hoort.
Verrassend is het zeker niet qua populariteit. Alleen die populariteit vind ik dus ook bijzonder gezien hetzelfde argument (relatief heel weinig releases over de laatste 3 jaar, waarvan 2/3 collabs/remixen). Gelukkig heb ik er persoonlijk geen last van :P
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Albatrots wrote:
Rickzel wrote:Als je ziet wat voor podia Act of Rage pakt de laatste jaren is he tniet zo heel verrassend toch, populaire naam die gewoon bij de grootste namen van het moment hoort.
Verrassend is het zeker niet qua populariteit. Alleen die populariteit vind ik dus ook bijzonder gezien hetzelfde argument (relatief heel weinig releases over de laatste 3 jaar, waarvan 2/3 collabs/remixen). Gelukkig heb ik er persoonlijk geen last van :P
AOR gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Daarom zo weinig releases de afgelopen tijd.
Kunnen meer artiesten een voorbeeld aannemen
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Martin Waus wrote:AOR gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Daarom zo weinig releases de afgelopen tijd.
Kunnen meer artiesten een voorbeeld aannemen
Heb ik zelf een andere mening over, maar kwaliteit en persoonlijke smaak kan nog wel eens door elkaar kruisen, dus zal er verder niet op in gaan. Meer van dit soort platen en hij wordt voor mij iig een stuk interessanter :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vet anthem wel zo in LQ - benieuwd naar de HQ :thumbsup:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
View on YouTube

Doet me echt helemaal niks dit.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Vind de melodie echt wel tof eigenlijk. En een lekker energiek eerste stukje midintro.
Maar het gedeelte van 1:26 tot 2:11 mag er uit. Dan is het een prima anthem.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Vind t wel een vet plaatje eigenlijk. Vind de climax met melodie lekker zomers klinken.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Best een lekker nummer, laatste paar jaren vond ik Act of Rage helemaal niks, maar dit is prima te doen :D
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Leuk, zomers nummer geworden! Fijne melodie en de reverse bass op het begin is echt een mooie toevoeging!
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Even in zijn volledigheid geluisterd maar nee, vind de reversed bass ook erg slapjes klinken en de rest van de kicks zijn gewoon niet mijn ding. Melodie klinkt mij ook te onsamenhanged.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Prima anthem dit :thumbsup: Alleen dat "You can tell, it's de-ci-bel" vind ik wel wat cringy
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Na een paar keer luisteren vind ik het best een leuke plaat/anthem. Krijg er wel een zomers, Decibel gevoel bij. De mid met zaagkick is wel ongepast en onnodig wmb
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
zeke wrote:
MYTZE wrote:Wat mis ik die euforische Decibel anthems toch :cry:
Ja zoals deze :drool:
View on YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=6N3P3OEoU1k
nog beter zelfs :worship: