Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie dus echt wel een Decibel-gevoel meegeven, ook de kicks vallen me goed mee in de climax. Lijkt me wel cool als we een omgekeerd 2014 trucje doen (toen B-Front en Frequencerz een remix maakten van het anthem van Psyko Punkz) en Jay Reeve & Sephyx een euforische remix hiervan te laten maken, aangezien zij toch samen op de mainstage staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lang niet zo slecht als dat ik van tevoren verwacht had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Moet zeggen dat het al mijn verwachtingen wel overtreft. Vindt het een prima anthem en ook qua kicks valt het wel mee. 1e en 3e klinkt best dik zelfs. Het voelt qua synth + melodie ook wel echt als een Decibel anthem op de een of andere manier.


Ja hier wel mee eens!

Albatrots schreef:
Toch vind ik het ergens scheef dat iemand met zo weinig releases (vaak ook nog collabs/remixen) in de afgelopen jaren een anthem krijgt voor een feest als Decibel.


Als je ziet wat voor podia Act of Rage pakt de laatste jaren is he tniet zo heel verrassend toch, populaire naam die gewoon bij de grootste namen van het moment hoort.

Vond het op het eerste gezicht ook niet een super logische keuze voor een zomesr anthem, maar valt me inderdaad absoluut niet tegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als je ziet wat voor podia Act of Rage pakt de laatste jaren is he tniet zo heel verrassend toch, populaire naam die gewoon bij de grootste namen van het moment hoort.


Verrassend is het zeker niet qua populariteit. Alleen die populariteit vind ik dus ook bijzonder gezien hetzelfde argument (relatief heel weinig releases over de laatste 3 jaar, waarvan 2/3 collabs/remixen). Gelukkig heb ik er persoonlijk geen last van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Rickzel schreef:
Als je ziet wat voor podia Act of Rage pakt de laatste jaren is he tniet zo heel verrassend toch, populaire naam die gewoon bij de grootste namen van het moment hoort.


Verrassend is het zeker niet qua populariteit. Alleen die populariteit vind ik dus ook bijzonder gezien hetzelfde argument (relatief heel weinig releases over de laatste 3 jaar, waarvan 2/3 collabs/remixen). Gelukkig heb ik er persoonlijk geen last van :P


AOR gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Daarom zo weinig releases de afgelopen tijd.
Kunnen meer artiesten een voorbeeld aannemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
AOR gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Daarom zo weinig releases de afgelopen tijd.
Kunnen meer artiesten een voorbeeld aannemen


Heb ik zelf een andere mening over, maar kwaliteit en persoonlijke smaak kan nog wel eens door elkaar kruisen, dus zal er verder niet op in gaan. Meer van dit soort platen en hij wordt voor mij iig een stuk interessanter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet anthem wel zo in LQ - benieuwd naar de HQ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 18:41 
 
Hardtraxx Crew



Doet me echt helemaal niks dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de melodie echt wel tof eigenlijk. En een lekker energiek eerste stukje midintro.
Maar het gedeelte van 1:26 tot 2:11 mag er uit. Dan is het een prima anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vind t wel een vet plaatje eigenlijk. Vind de climax met melodie lekker zomers klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 09:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best een lekker nummer, laatste paar jaren vond ik Act of Rage helemaal niks, maar dit is prima te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk, zomers nummer geworden! Fijne melodie en de reverse bass op het begin is echt een mooie toevoeging!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even in zijn volledigheid geluisterd maar nee, vind de reversed bass ook erg slapjes klinken en de rest van de kicks zijn gewoon niet mijn ding. Melodie klinkt mij ook te onsamenhanged.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima anthem dit :thumbsup: Alleen dat "You can tell, it's de-ci-bel" vind ik wel wat cringy
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 12:06 
 
Hardtraxxer

Na een paar keer luisteren vind ik het best een leuke plaat/anthem. Krijg er wel een zomers, Decibel gevoel bij. De mid met zaagkick is wel ongepast en onnodig wmb
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 11:51 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
MYTZE schreef:
Wat mis ik die euforische Decibel anthems toch :cry:


Ja zoals deze :drool:


Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=6N3P3OEoU1k


nog beter zelfs :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle